جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار هم‌صدا با ملت ایران در این تجمع اعتراض‌آمیز جنایات و تجاوزات آل‌سعود در یمن را محکوم می‌کند.

تجمع اعتراضی انجمن‌های‌اسلامی اصناف‌وبازار علیه تجاوز آل‌سعود به یمن پایان یافت
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، جامعه‌انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار پس از مراسم گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران با حضور مجتبی امانی کارشناس مسائل سیاسی، در ادامه تجمع اعتراضی روز جمعه، تجمع اعتراض‌آمیز بازاریان در محکوم نمودن جنایات آل‌سعود انجام شد و قطع‌نامه‌ای به شرح ذیل صادر گردید:

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار هم‌صدا با ملت ایران در این تجمع اعتراض‌آمیز جنایات و تجاوزات آل‌سعود در یمن را محکوم می‌کند و قطعنامه‌ای به شرح زیر را به اطلاع ملت ایران و جهانیان می‌رساند:

1- رژیم دست‌نشانده آل‌سعود با بهره‌گیری از پول نفت و حمایت آمریکای جنایتکار و صهیونیسم پلید با جنگ‌افروزی ملت‌های مظلوم یمن، عراق، سوریه و لبنان و دیگر کشورهایی که با موج بیداری و اسلام‌خواهی، خواهان حکومت‌اسلامی هستند از طریق حمایت سیاسی و نظامی گروه‌های تکفیری به خاک‌وخون کشیده شده است، تجاوز نظامی به یمن با هیچ یک از قوانین و مقررات حقوق‌بین‌الملل سازگار نیست.

ما این تجاوز را به شدت محکوم می‌کنیم و از مجامع‌جهانی به ویژه شورای‌امنیت سازمان‌ملل می‌خواهیم با قاطعیت جلوی این تجاوز را بگیرد و آن را محکوم کند.

2- آنچه امروز در یمن هدف بوده زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع هستند. آنچه امروز در یمن ویران می‌شود خانه‌های مردم مظلوم و فقیر است. دنیا بداند ثروتمندترین کشور عرب به فقیرترین کشور عرب حمله کرده است و مشغول عرب‌کشی و نسل‌کشی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: انجمن ، بازار ، یمن ، تجمع ، آل‌سعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار