معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از افتتاح نخستین ایستگاه مترو در سال 94 در میدان فاطمی خبر داد.

محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افتتاح ایستگاه مترو در میدان فاطمی اظهار کرد: با افتتاح ایستگاه جدید مترو در میدان فاطمی، ظرفیت حمل و نقل در این منطقه افزایش می‌یابد و هم‌اکنون تجهیزات این ایستگاه از جمله تاسیسات ایمنی و خدماتی، پله‌های برقی و... نصب  شده و بزودی برای استفاده مسافران خط سه مترو آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های توحید، ولیعصر، میدان ولیعصر، فردوسی، انقلاب اسلامی، دروازه دولت در خط چهار مترو و ایستگاه‌های هفت تیر، طالقانی، مصلی، مفتح و فاطمی در کنار ایستگاه‌های  میرزای شیرازی و شهید بهشتی در خط سه قرار دارند که با راه اندازی ایستگاه  فاطمی، میرزای شیرازی و شهید بهشتی در ماه‌های آتی تعداد  ایستگاه‌های مترو در این منطقه به 12 ایستگاه  افزایش می‌یابد.

اسدی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون ایستگاه‌های میرزای شیرازی و شهید بهشتی در دست اقدام است تا پس از تکمیل زیر ساخت‌های آن بزودی افتتاح و به جمع ایستگاه‌های مترو منطقه افزوده خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان افزود: در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان، مسافرانی که به ایستگاه فاطمی وارد می‌شوند و قصد ادامه مسیر به سمت فاطمی وارد می‌شوند و قصد ادامه مسیر به سمت  فاطمی غرب و یوسف‌آباد را دارند، بدین منظور تاکسیرانی منطقه با استقرار 40 دستگاه سواری و 15 دستگاه ون در ورودی ایستگاه آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه6 ، مترو ، میدان ، فاطمی ، اسدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار