حضور در سریال " شمعدونی " و همکاری با گروه حرفه‌ای برایم حال خوب و خوشی به همراه داشت.

محمد نادری بازیگر نقش "هوشنگ مظاهری" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص همکاری خود با سریال "شمعدونی" گفت: من در رشته تئاتر تحصیل کرده‌ام و پیش از این در دو تله فیلم و پروژه «کوچه مروارید» ایفای نقش کرده بودم و حتی به نویسندگی و کارگردانی هنری هم در پیشینه کاری خود داشتم. " سروش صحت "کار من را دید بنابراین بعد از انجام تست به بازیگران "شمعدونی " پیوستم.

وی درخصوص تجربه بازی در " شمعدونی " عنوان کرد: "شمعدونی" برای من یک تجربه جدید بود حضور در یک سریال هر شبی و در 52 قسمت با حضور بازیگران توانایی چون حسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، رویا میر علمی جای خوشحالی دارد. البته قرار گرفتن در این فضا و اینکه آیا به خوبی از عهده‌ی نقش بر‌می‌آیم، برایم نگران کننده بود اما پس از ورود به کار به دلیل همراهی سروش صحت خیلی زود با گروه همراه شدم و فضای دوستانه‌ای شکل گرفت که این فضا خیلی به من و همچنین کار کمک کرد.

نادری درخصوص شکل گیری نقش " هوشنگ مظاهری " اظهار داشت : باید نقش کسی را بازی می‌کردم که سال‌ها از ازدواجش گذشته و دو فرزند بزرگ دارد در حالی که من نه ازدواج کردم و نه فرزندی دارم که این ویژگیهای ظاهری " هوشنگ مظاهری " فاصله زیادی با من داشت به انضمام اینکه از لحاظ رفتاری و نوع نگاه هم با این کاراکتر تفاوت زیادی داشتم.

وی تصریح کرد: پس از مطالعه متن تقریبا شمایل کلی شخصیت برای من مشخص شد ضمن اینکه ما به ازای آن آدم را در اطراف خودم دیده بودم بنابراین بخشی از فیزیک یعنی نوع حرف زدن،استایل را هم به آن شمایل اضافه کردم.

این بازیگر درباره‌ ویژگی و خصوصیات نقش " هوشنگ مظاهری " این را هم اضافه کرد و گفت: " هوشنگ مظاهری " فردی ساده دل، مدرن و دارای کودک درون فعال است که می‌خواهد با فرزندانش ارتباط نزدیک و مدرنی داشته باشد که البته ساده لوح بودنش باعث ایجاد یکسری خراب کاری‌ها می‌شود هر چند کمی از این ویژگی‌ها به دلیل کمدی بودن قصه است.

وی درباره قصه "شمعدونی" اظهار داشت: "شمعدونی" متشکل از تعدادی خرده داستان‌هایی از شخصیت‌های سریال است داستانک‌هایی که ما در زندگی روزمره خود با آن رو به رو هستیم بنابراین این قصه‌ها به شکل موازی جلو می‌رود و قصه‌ی "شمعدونی" را شکل می‌دهد .

این بازیگر تصریح کرد: "شمعدونی" نشان می‌دهد که کاراکتر‌های قصه با وجود تمام اختلافات و کل کل کردن باز هم هنگام قرارگیری در شرایط بد به همدیگر کمک می‌کنند.

" نادری" درخصوص نقد‌های وارده به این سریال اظهار داشت: " عرشیا " در خانواده‌ای بزرگ شده که پدر قبلاً معتاد بود و دو ازدواج داشته و مادر او هم کسی است که جنس اطلاعاتش به اندازه‌ی یک بند انگشت بیشتر نیست و تربیت او به هیچ عنوان درست نبوده و نیست بنابراین گذاشتن یک پسر بچه‌ی مودب درام و شخصیت پردازی را دچار اشتباه می کرد، شمعدونی می‌خواهد بگوید ماحصل این زوج چنین فرزندی را در پی خواهد داشت در واقع نوعی مهندسی درام و شخصیت پردازی است.

وی در این باره ادامه داد: معتقدم درام زمانی پیش می‌رود که شخصیت‌ها دچار نقطه ضعف باشند البته به دور از اغراق تک تک اتفاقات در زندگی ما رخ می‌دهد اما ما نوع نگاه را در این سریال برجسته کردیم که به زعم بسیاری اغراق می‌آید.

این بازیگر در باره‌ی تجربه همکاری با این گروه، متذکر شد: خیلی خوشحالم که اولین کار جدی‌ام با گروه خیلی خوب و حرفه‌ای شمعدونی اتفاق افتاد سروش صحت با دقت نظر و در عین حال با یک مدیریت خوب، مهربانی و دوستی در گروه ایجاد کرده بد تا بازیگران با هم دست باشند حال خوب و خوشی در این سریال داشتیم بنابراین امیدوارم مردم کار را دوست داشته باشند و بدانند که برای ان مجموعه زحمت زیادی کشیده شده است.

گفتنی است؛ سریال شمعدونی به کارگردانی " سروش صحت" و تهیه کنندگی " محسن چگینی " هر شب ساعت 21:00 از شبکه سه سینما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار