رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در صورت دریافت گزارشات تا پایان وقت اداری امروز به طور قطع به وضعیت انضباطی تیم‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

منتظر گزارش مقامات رسمی هستم/اشخاص حقیقی و حقوقی متخلف را حتی پایان لیگ مجازات می‌کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسن زاده در گفتگو با رادیو اظهار داشت: مطمئنا‌ حساسیت در مسابقات هفته پایانی لیگ برتر وجود خواهد داشت و تیم‌های‌ صدر و انتهای جدول در رقابت هستند تا هر کدام به موفقیت برسند به طور حتم عوامل اجرایی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مسابقات هفته پایانی لیگ برتر به خوبی پیش برود و با توجه به حساسیت که در بازی‌ها وجود دارد  ما نیز در کمیته انضباطی تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم و برای اکثریت بازی‌ها از جمله دربی پایتخت که نیاز بیشتری به نظارت انضباطی دارند تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی بیان کرد: به طور حتم در جلساتی‌ که قرار است قبل از دربی پایتخت‌ برگزار شود شرکت خواهیم کرد و از نظر نظارت نیز به طور محسوس‌ و نامحسوس برنامه ‌ریزی لازم انجام شده است. باید بگویم که از نظر انضباطی و عدد و ارقام چه از لحاظ بحث سکوها و تعداد پرونده و کشت پرونده‌ها که در مسابقات امسال صورت گرفت رضایت بیشتری داریم و این آمار نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

حسن زاده افزود: امیدوارم در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاهی عمیق‌تر و با گمانه زدن ناظرین انضباطی بتوانیم هفته پایانی خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص آمار گزارشی از درگیری‌های ایجاد شده در اکثریت بازی‌ها در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به دست کمیته انضباطی رسیده است یا نه، اظهار داشت: تا پایان وقت اداری روز گذشته به غیر از گزارش‌ ناظرین کمیته انضباطی هنوز گزارش مقامات رسمی مسابقه از جمله داور و نماینده فدراسیون در هفته بیست و نهم لیگ برتر به دست ما نرسیده است اما به طور کلی مسابقات و گزارشات ناظرین‌ را رصد کردیم ودر خصوص یکی، دو مورد از جمله بحث تیم فوتبال مسجد سلیمان و بازی که در ورزشگاه آزادی انجام شد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس کمیته انضباطی افزود: فکر می‌کنم اگر تا پایان وقت اداری امروز دوستان ما گزارشات لازم را به دست ما برسانند بتوانیم بعضی از تصمیمات لازم را در خصوص بازی‌های انجام شده قبل از اینکه به هفته پایانی لیگ برسیم بگیریم و به طور حتم می‌توانیم رای‌های خود را صادر کنیم اما اگر گزارشات لازم به دست ما نرسد شاید نتوانیم قبل از مسابقه هفته پایانی رای لازم را صادر کنیم اما در هر صورت حتی اگر خدای ناکرده تیم‌ها مشمول تنبیه‌هات شوند قانون و آیین نامه انضباطی این اجازه را به ما خواهد داد که حتی بعد از پایان مسابقات اشخاص حقیقی و حقوقی را تنبیه‌ کنیم و حتی برای فصل آینده چه در لیگ برتر و در دسته‌های پایین تر این قانون را اعمال کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار