معاون کنسولی وزیر خارجه گفت: ادعای نتانیاهو درباره استان درعا و ایجاد جبهه جدید توسط ایران در این استان قابل اعتناست و مواضع مغرضانه آن‌ها کاملا مشخص است.

ادعای نتانیاهو درباره استان درعا قابل اعتنا نیستبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران حسن قشقاوی معاون کنسولی وزیر خارجه در حاشیه عیادت از رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی درباره ادعای نتانیاهو مبنی برایجاد جبهه جدید توسط ایران در استان درعا اظهار داشت: ادعای نتانیاهو قابل اعتنا نیست و مواضع مغرضانه آن‌ها کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با خشونت گام برمی‌دارد و از گفتگوهای سوری سوری که در مسکو صورت گرفته حمایت می‌کند و موضوع مهم در سوریه این است که سرانجام مسائل با حل و فصل سیاسی حل شود.

وی درباره آزادی زندانیان ایرانی خارج از کشور گفت: موضع معاونت کنسولی وزارت خارجه این است که زندانیان سیاسی آزاد شوند و با تلاشی که صورت گرفت زندانیان از 2500 نفر به زیر 2500 نفر رسیدند.

معاون کنسولی وزیر خارجه در پایان خاطر نشان کرد: تلاش جمهوری اسلامی ایران این است که 19 زندانی ایرانی را که در آمریکا بودند و به صورت کاملا غیرقانونی در بازداشت هستند با تلاش‌های وزارت خارجه و اخذ وکیل مجرب به زودی شاهدی ازادی 19 زندانی ایرانی باشیم و از تلاش رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی این موضوع تشکر می‌کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: قشقاوی ، کنسولی ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار