طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران با سر دادن شعار‌هایی علیه آل‌سعود انزجار و نفرت خود را از صدور حکم اعدام شیخ نمر اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، تجمع فضلا و اساتید و طلاب و ائمه جماعت سراسر استان تهران در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در اعتراض به صدور حکم شیخ نمر الباقر النمر امروز ظهر انجام شد.

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و روحانی آزاده آزاد باید گردد و همچنین با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط آل‌سعود اعلام کردند.

اعدام

شایان ذکر است که در پایان این مراسم بیانه‌ای به شرح زیر صادر شد: 

  1. عواقب اجرای حکم اعدام ظالمانه آیت الله شیخ نمر باقر النمر قطعا و یقینا دامان ناپاک آل سعود را خواهد گرفت وخون  مسلمانان شیعه و سنی مستضعف و انقلابی عربستان را که سالیان متمادیست زیر یوغ ظلم خاندان سلطنتی سعودی با سختی و رنج و تحقیر زندگی می کنند به جوش آورده و برای همیشه این دستان ناپاک را از سرزمین پاک وحی و رسالت کوتاه می کند.
  2. آنچه بر مردم مسلمان عربستان و منطقه اعم از شیعه و سنی و همه مظلومان و مستضعفان جهان لازم است حمایت و هدایت راه و اندیشه انقلابی شیخ مجاهد است که این راه همان راه حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام و آرمان هیهات منا الذله است و نباید گذاشت این حرکت روشنگرانه که سرانجام آن نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و حکومت های سفاک دست نشانده است ،کند و خاموش شود چه آن که علت اصلی دشمنی آل سعود همین مساله سرنوشت ساز است. تردید نداشته باشید که پیروزی نهایی نزدیک است.
  3. سازمان ملل در مورد نقض حقوق بشر توسط حکومت دیکتاتوری عربستان سعودی  که مصداق عینی آن تجاوز غیر قانونی به خاک یمن و کشتار کودکان و غیر نظامیان است به وظیفه قانونی خود عمل کرده و نگذارد شاهزادگان گستاخ سعودی در سایه شوم جنگ یمن جنایت دیگری را که اعدام شیخ نمر است به بار آورند،. در غیر این صورت مهر مرگ این سازمان برای همیشه توسط ملت های آزاده بر پیشانی آن حک خواهد شد.
  4. عالمان ادیان ابراهیمی و صاحبان اندیشه و نظر با فشار بر دولت عربستان به وظیفه تاریخی خود عمل کرده و مانع از شعله ور شدن آتش کینه و نفرت در منطقه گردند.بی شک آیندگان رفتار امروز عالمان دینی را به قضاوت خواهند نشست. مبادا چهره سازش و سکوت بر اندام عالمان امروز، در تاریخ بشر نقش بندد. و لينصرنّ الله من ينصره. والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته
انتهای پیام/

برچسب ها: آل‌سعود ، طلاب ، نمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار