ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران گفت: ماموران وادا در تیر ماه سال گذشته از وزنه‌برداری که در مجارستان بودند تست دوپینگ گرفتند بنابراین اگر جواب آزمایشم مثبت بود باید به ایران برمی‌گشتیم.

اگر دوپینگی بودم از اردوی مجارستان کنار گذاشته می‌شدم/مرادی و توکلی از بازگشتم استقبال کردندمحمد براری در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من قبل از بازی‌های آسیایی مصدوم بودم و فیزیوتراپی انجام می‌دادم بعد از آن هم برای شرکت در رقابت‌های جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما متاسفانه این امر باعث تشدید مصدومیتم شد.

وی ادامه داد: زمانی که من در اردوی مجارستان بودم ماموران وادا و سازمان مبارزه با دوپینگ ازتمام وزنه‌برداران تست دوپینگ گرفتند بنابراین اگر جواب آزمایش مثبت بود دوپینگی‌ها را برمی‌گردانند.

وی افزود: نام من در لیست رقابت‌های جهانی وبازیهای آسیایی بود سپس من جز دوپینگی‌ها نبودم.

محمد براری تصریح کرد: من نمی‌دانم در مورد این خبر چه بگویم رسانه‌ها با این آبروی ورزشکار را به خطر می‌اندازند. برای تمامی ورزشکاران حواشی ایجاد می‌شود و ما انتظار حمایت داریم.

ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری در خصوص زمان برگشتی اردوی تیم ملی گفت: با مرادی صحبت کرده‌ام و قرار شد در جلسه بعدی کمیته فنی فدراسیون وضعیتم مشخص شود.

محمد براری در پاسخ به این سوال که آیا با حسین توکلی صحبت کرده‌اید اذعان داشت: با حسین توکلی صحبت کردم شرایطم را توضیح دادم و از حضور من در اردوی تیم ملی استقبال کرد به احتمال زیاد در مرحله دوم یا سوم اردو به جمع  ملی‌پوشان اضافه می‌شوم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر فقط به شرکت در اردوی فکر می‌کنم و هدفم کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی است بنابراین به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم و نمی‌گذارم تمرکزم را با حاشیه‌ها از دست بدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار