رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو به عاشورزاده برای دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی مقابل حریف روس توصیه کرد؛ مراقب میزبانی باشد.

ذوالقدری: عاشورزاده مراقب میزبانی روس‌ها باشد/انتظار 5مدال از ملی پوشان را دارمغلامحسن ذوالقدری در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره شرایط تکواندوکاران در مسابقات جهانی عنوان کرد: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو در روسیه با حضور 140 کشور و حدود 800 ورزشکار از کیفیت و کمیت بسیار بالایی برخوردار است. فرق این مسابقات با دوره‌های گذشته در این است که رقابت‌ها دارای گرید 12 بوده و کسب سکوی مسابقات برای ورزشکار می‌تواند، سکوی پرواز به سوی المپیک باشد. یعنی کسانی که دارای رنکینگ هستند با کسب مدال به سمت المپیک نزدیک می‌شوند و همه ورزشکاران با تمام قوا آمده‌اند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ما هم برنامه‌های آماده سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. در روز اول مسابقات عاشورزاده جوان با اقتدار به خوبی به نیمه نهایی رسیده و امروز در این مرحله مسابقه دارد و حجی زواره هم دور مقدماتی مسابقات را به خوبی گذرانده است. به هر حال همه ملی پوشان آماده‌اند و امیدواریم نتایج خوبی در روسیه بگیرند.
 
رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره حریف روس عاشورزاده در مرحله نیمه نهایی گفت: بازیکن روس تکواندوکار قدرتمند و با انگیزه‌ای است، اما فرزان قطعا برای این مسابقه برنامه دارد و مربیان هم به خوبی وی را آماده کرده‌اند. قطعا میزبانی می‌تواند یک مقدار خطرساز باشد. در هر صورت برنامه‌ریزی صورت گرفته و امیدواریم عاشورزاده از تمام قابلیت‌های خود استفاده کند تا این ورزشکار را هم شکست دهد.
 
او در خصوص داوری‌ها افزود: خوشبختانه تا امروز مشکلی در قضاوت‌ها ندیده‌ایم. از آنجایی که به المپیک نزدیک می‌شویم، فدراسیون جهانی تلاش می‌کند بهترین و خبره‌ترین داوران را آماده المپیک کند و در این راه از این مسابقات استفاده خواهد کرد. مسابقات جوانمردانه برگزار می‌شود، مگر اینکه به لحاظ حساسیت بالا اشتباهی رخ دهد، اما تا الان مشکلی در داوری‌ها دیده نشده است.
 
ذوالقدری در خصوص نوع برگزاری مسابقات تصریح کرد: این تغییرات در برگزاری در گذشته هم بوده است. مزایا و معایبی دارد. ورزشکار می‌تواند ریکاوری داشته باشد، اما در صورت آسیب دیدگی در دور مقدماتی در روز دوم او را دچار دردسر می‌کند، اما چون شرایط برای همه یکسان است ما هم خود را با وضعیت جدید وفق می‌دهیم.
 
سرپرست تیم ملی درباره پیش بینی‌اش از مدال‌آوری ملی پوشان گفت: خوشبختانه ما به همه قهرمانان امید داریم. در اینجا همه قهرمانان حضور دارند و حداقل از بخش مردان انتظار کسب پنج مدال رنگارنگ را داریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار