رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر گفت: متاسفانه امروز بیشتر امکانات جهان اسلام از جمله رسانه‌ها در اختیار نظام سلطه است و ملت‌های مسلمان امروز وظیفه دارند تا از هر طریق ندای مظلومیت مردم یمن را به گوش جهانیان برسانند.

پوراعظم*** امکانات و رسانه‌های جهان عمده اسلام در اختیار نظام سلطه است/ ملت‌های مسلمان از ظرفیت فضای مجازی به خوبی باید استفاده کنند"احمد اسفندیاری" رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ با بیان این نکته که امکانات رسانه‌ای جهان اسلام در اختیار نظام سلطه قرار گرفته، گفت: متاسفانه رسانه‌های جهان اسلام در اختیار قدرت‌های سلطه‌گری قرار گرفته که امروز بسیاری از دولت‌های منطقه نیز نمایندگان آن‌ها است، از همین رو ملت‌های مسلمان باید با استفاده از ظرفیت‌های خود از جمله بهره گیری از فضای مجازی، ندای مظلومیت مردم یمن را به گوش جهانیان برسانند.
   
وی افزود: در شرایطی که رسانه‌های بزرگ دنیا در اختیار قدرت‌های سلطه گر قرار گرفته و رسانه‌های منطقه‌ای نیز با دلارهای نفتی حکومت‌های وابسته به ابرقدرت‌ها اداره می‌‌شود، این وظیفه ملت‌هاست که با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی مثل شبکه‌های اجتماعی، ندای حق طلبانه ملت‌های مظلوم مانند مردم یمن را به گوش جهانیان برسانند. 
 
اسفندیاری ادامه داد: نظام سلطه در شرایطی ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند که در طول ۳۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، بیش از ۳۰ انتخابات برگزار شده و این در حالی است که کشورهای دیگر منطقه ما مانند عربستان سعودی حتی از دادن کوچک‌ترین حقی به مردم خود برای تعیین سرنوشت‌شان خودداری می‌کنند و این رژیم‌ها مورد تاِئید مدعیان دروغین حقوق بشر قرار دارد.  
 
اسفندیاری اضافه کرد: در این شرایط ما شاهدیم که عربستان سعودی حتی زنان را از رانندگی کردن محروم می‌کند و بدر همین حال جمهوری اسلامی به نقض حقوق بشر متهم می‌شود!  
 
اسفندیاری در پایان با بیان این نکته که بایستی از ظرفیت‌های رسانه‌ای جبهه مقاومت به خوبی استفاده شود، افزود: رسانه‌های حق طلب منطقه وظیفه دارند تا ندای حق طلبانه مردم منطقه و به ویژه مردم مظلوم یمن را به گوش جهانیان برسانند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، مرکز ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار