در سومین روز رقابت های جهانی تکواندو در روسیه دو مدال طلای توزیع شده به ایران و کره جنوبی رسید.

طلاهای روز سوم برای ایران و کرهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیست و دومین دوره پیکارهای جهانی تکواندو در روسیه از 22 اردیبهشت ماه در شهر"چلیابینسک" روسیه آغاز شده است و تا 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دیروز و در سومین روز مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینل اوزان 49- کیلوگرم بانوان و 74- کیلوگرم مردان برگزار شد که طی آن دو طلای مسابقات به کشورهای کره جنوبی و ایران تعلق گرفت.

در واقع در سومین روز این مسابقات ایران به دومین مدال طلای خود در بخش مردان دست یافت اما کره ای ها در سومین روز به نخستین طلای خود رسیدند.

در وزن 49- کیلوگرم بانوان، "مین آها" از کره جنوبی و "جینژو وو" از چین عناوین اول و دوم را بدست آوردند، "استولانا ایگومنووا" از روسیه و "تیگانا بوگدانوویچ" از صربستان به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

همچنین سایت فدراسیون جهانی تکواندو درباره وزن 74- کیلوگرم نوشته است؛ مسعود حجی زواره با رنکینگ هشت، دارنده نشان برنز رقابت های "گرندپری" منچستر و قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون که در فینال این بازها هم با همین حریف مبارزه کرده بود، مدال طلای این وزن را گرفت، در حالیکه "نیکیتا رافالوویچ" از ازبکستان با رنکینگ سوم المپیکی نایب قهرمان شد. این تکواندوکار ازبک مدال طلای مسابقات اوپن استرالیا و دومی بازیهای آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد.

"آلبرت گائون" از روسیه و "اسماعیل کولی بالی" از مالی هم به طور مشترک در این وزن سوم شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، کره ، جهانی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار