حماس از نزدیکی روز موعود برای نابودی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از میدل ایست پانوراما، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.  گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد شمارش معکوس برای پایان یافتن اشغالگری رژیم صهیونیستی آغاز شده است و زمان به عقب بازنمی‌گردد. 

گردان‌های قسام در صفحه خود در توییتر در شصت و هفتمین سالروز اشغال سرزمین‌های فلسطینی به وسیله رژیم صهیونیستی اعلام کرد «ای صهیونیست‌ها اگر در دریایی از خون فلسطینی‌ها جشن استقلال می‌گیرید به یاد داشته باشید همه ظالمان به بهای خون مظلومان پایکوبی کرده‌اند؛ اما سرانجام نابود شده‌اند». گردان‌های عزالدین قسام در پیام‌های عبری خود به صهیونیست‌ها اعلام کرد: «از مناطق مختلف جهان به سوی ما آمدید و سرزمین ما را غصب کردید از سرزمین ما بیرون بروید زیرا تاریخ به یاد ندارد که اشغالگری تا ابد ادامه یافته باشد». 

شاخه نظامی حماس تاکید کرد: «ملت فلسطین در هر جایی، هر چقدر هم که طول بکشد، به هر شهر و روستا و مزرعه‌ای که به زور از آن رانده شده ‌است باز خواهد گشت.»  گردان‌های قسام افزود نفرین خون‌هایی که صهیونیست‌ها ریخته‌اند و جان‌های بیگناهی که گرفته‌اند، باعث نابودی آن‌ها خواهد شد. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار