عضو تیم ملی تپانچه گفت: درخواست سلاح به فدراسیون تیراندازی دادیم اما همچنان با سلاح‌های قدیمی تمرین می‌کنیم.

بهناز غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضور در مسابقات جهانی تیراندازی مونیخ بیان کرد: با این که یک ماه فرصت آمادگی برای حضور در مسابقات آلمان را داشتیم با این حال ملی‌پوشان به شرایط مطلوب رسیدند.

وی افزود: تنها مشکل ملی‌پوشان طی تمرین موضوع کمبود فشنگ است به همین دلیل تمرین 25 متری خطی محدودی داریم. این در حالی است که باید رقابت‌های مونیخ شرکت کنیم.

ملی‌پوش تیراندازی اشاره کرد: علاوه بر مشکل کمبود فشنگ تجهیزات مناسبی در اختیار تیم ملی نیست و فشنگ‌هایی که مناسب سلاح باشد خیلی محدود است.

غلامی عنوان کرد: سلاح من در رقابت‌های کره‌جنوبی با مشکل روبرو شد الان هم با همان سلاح تمرین می‌کنم و فقط شرکت آلمانی قطعات آن را می‌سازد.

عضو تیم ملی تپانچه گفت: ملی‌پوشان درخواست تهیه سلاح به فدراسیون دادند اما همچنان با سلاح‌های قدیمی که کیفیت چندانی ندارند، تمرین می‌کنیم.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی 5 روزه آلمان رقابت‌های مونیخ زمان محدودی دارد اما در روند رشد تیراندازان بی‌تأثیر نیست و معتقدم به جای هزینه اقامت تیم ملی در آلمان اگر همان امکانات و تعداد فشنگ‌ها را در ایران داشتیم، برای ملی‌پوشان بهتر و موثرتر بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: غلامی ، تیراندازی ، تپانچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار