شبکه ماهواره ای تلویزیونی الیمن الیوم شب گذشته توقف پخش برنامه های خود از ماهواره «نایل ست» را اعلام کرد و افزود: نایل ست به درخواست عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن اقدام به قطع این شبکه کرده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الیمن الیوم وابسته به «علی عبدالله صالح» رئیس جمهوری سابق یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به دلیل پخش حقایق، مستندات و اخبار صحیح عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی از نایل ست درخواست کرد پخش این شبکه تلویزیونی را متوقف کند. 

شبکه خبری الیمن الیوم پس از بارها تماس با شرکت ماهواره ای مصری نایل ست، جوابی از سوی مسئولان این شرکت ماهواره ای دریافت نکرد. 

پیش از این نیز شرکت نایل ست پخش برنامه های تلویزیون های المسیره و تلویزیون دولتی یمن را قطع کرده بود که این شبکه ها به ماهواره روسی اکسپرس آی ام 44 ملحق و پخش برنامه های خود را از سر گرفتند. 

گفتنی است قطع برنامه های شبکه خبری الیمن الیوم در روز چهارم آتش بس صورت گرفت. 

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انصارالله که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.


انتهای پیام/


منبع ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.