فرماندار شهرستان تبریز گفت: به عنوان مسئولان شهرستان تبریز از وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواسته ایم حواشی بازی تراکتور و نفت به دقت ریشه یابی و توضیحات قانع کننده ای داده شود.

رحیم شهرتی فر در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،با انتقاد از انتشار خبر کذب تساوی سپاهان با سایپا در ورزشگاه یادگار امام  تبریز گفت: اینکه چه کسی خبر کذب را به نیمکت تراکتورسازی داده است باید به روشنی مشخص شود.  

فرماندار شهرستان تبریز، با اشاره به حضور پرشور مردم در بازی تیم های تراکتور سازی و نفت گفت: در طول بازی، تماشاگران با شور، نشاط و نظم خاصی در ورزشگاه حضور داشتند و این موضوع باعث تحسین ناظران مسابقه بود.

وی با اشاره به حضور دکتر روحانی طی هفته جاری در تبریز گفت: می توانیم موضوع حقیقت یابی قضایای بازی دیروز را از دولت بخواهیم و درخواست رسیدگی به این موضوع را در سفر ایشان به استان داشته باشیم.

  تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر در شرایطی عصر روز جمعه 25 اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی قهرمان لیگ برتر در این بازی مشخص کرد. اما دو تیم در حالی به نتیجه 3 – 3 رضایت دادند که حدود 10 دقیقه انتهایی بازی، تمام وسایل ارتباطی قطع شده و بر اساس شایعه‌ای به بازیکنان هر دو تیم گفته شد که دیدار سپاهان و سایپا با تساوی به پایان رسیده و قهرمانی تیم تراکتور قطعی است.

نهایتا با اطلاع تماشاگران و بازیکنان از عدم صحت این خبر، درگیری‌های شدیدی در ورزشگاه رخ داد، تعدادی از تماشاگران مصدوم شدند و خسارت فراوانی به ورزشگاه وارد شد 

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.