به گزارش
سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،دانشمندان در بررسی های خود دریافتند زمانی که کاربران با استفاده از ابزارهای اندروید وارد اینترنت می شوند بیش از ۲۵۰ هزار سرور به آنها متصل می شود تا با بررسی رفتارهای کاربران و متناسب با سلیقه و نیاز آنها آگهیهای تبلیغاتی مناسب را جهت جذب مشتری برای آنها ارسال کنند.
کارشناسان تعداد برنامه هایی که مورد مطالعه و بررسی قرار دادند را 2 هزار ابزار اعلام کردند
و همچنین آنها این برنامه ها را در 25 زمینه مختلف از فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل بارگذاری و سپس آنها را روی گوشی هوشمندی اجرا کردند تا درستی نتایج بدست آمده را چک کنند.
این گوشی هوشمند به گونهای تنظیم شده بود تا بتواند ترافیک خروجی مربوط به هر ابزار را محاسبه و ارتباط آن با سرورهای مختلف را شناسایی کند که در این شرایط هر آدرس اینترنتی که ابزار کاربردی سعی میکرد به آن متصل شود مورد بررسی قرار گرفت.
این ابزارهای کاربردی همزمان به ۲۵۰ هزار آدرس اینترنتی متصل می شدند که این آدرسها در بیش از ۲ هزار دامنه اینترنتی اصلی طبقهبندی شده اند که بعضی از آنها تعداد کمی آگهی تبلیغاتی را نمایش داده و برخی دیگر می توانند به تنهایی حجم گستردهای از آگهی های تبلیغاتی را روانه گوشی ها کنند.
یکی از ابزار های کاربردی کوچک که می تواند به تنهایی با بیش از ۲ هزار سرور مجزا در سراسر
جهان ارتباط برقرار کند ابزاری است که جهت تنظیم صدا مورد استفاده قرار می گیرد.
انتهای پیام/