هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا به طور همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب برگزار شد که رئال مادرید موفق در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی 4 بر یک مقابل اسپانیول برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا به طور همزمان از  ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب برگزار شد که رئال مادرید موفق در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی 4 بر یک مقابل اسپانیول برسد.

تیم رئال مادرید که در زمین اسپانیول به میدان رفته بود برابر این تیم ۴ بر یک برنده شد. نیمه نخست این دیدار نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در دقیقه ۵۹ کریستیانو رونالدو در یک ضد حمله برای رئال مادرید گلزنی کرد. کریستین استوانی روی اشتباه ناواس دروازه‌بان رئال مادرید در دقیقه ۷۳ کار را به تساوی کشاند.

 در دقیقه ۷۹ مارسلو گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۳ رونالدو روی پاس چیچاریتو گل دوم خود و سومین گل رئالی‌ها را وارد دروازه حریف کرد. رونالدو در دقیقه ۹۰ با ضربه سر خود هت تریک کرد تا شانس خود را برای تصاحب عنوان آقای گلی فصل بیش از هر زمان دیگری کند.
 
رئال مادرید با این پیروزی خارج از خانه ۸۹ امتیازی شد و در فاصله ۴ امتیازی بارسلونا باقی ماند تا در فاصله یک هفته تا پایان مسابقات دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نداشته باشد و عنوان نخست لیگ را به رقیب دیرین خود واگذار کند.

رونالدو از دی استفانو پیشی گرفت

رونالدو با ۴۵ گل زده در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفته است.
 
کرستیانو رونالدو با هت تریکی که در مقابل اسپانیول به ثمر رساند تعداد گل هایش با پیراهن رئال را به عدد ۳۱۰ رساند تا از رکورد ۳۰۸ گل زده دی استفانو پیشی بگیرد . رونالدو پرتغالی در حالی به این رکورد رسیده که تنها ۲۹۹ بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داده است .
 
دی استفانو آرژانتینی که سال گذشته در سن ۸۸ سالگی درگذشت در ۳۹۶ بازی برای رئال موفق شد ۳۰۸ گل بثمر برساند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار