مالک باشگاه استیل آذین گفت: سرباز این خاک هستم و در مزایده چهارم سرخابی ها شرکت می‌کنم.

هدایتی: در مزایده چهارم شرکت می کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین هدایتی در نشست خبری به همراه امیر عابدینی شرکت کرد و گفت: از تمام کسانی که در این مدت به من توجه داشتند، تشکر می‌کنم.
 
من 11 سال است که در ورزش کشور خدمات داشتم و امتحانم را پس داده‌ام و به عشق مردم و پیشکسوتان به بحث مزایده ورود کردم و شما دوستان می‌خواهم به بحث‌های حقوقی هم توجه کنید، در قانون تجارت یک شخص حقیقی با یک شرکت حقوقی فرق دارد و ما به عنوان شرکت سهامی استیل آذین ایرانی در خصوصی سازی شرکت کردیم و با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی در 9 اردیبهشت ماه در مزایده شرکت کردیم و اعتقاد داشتیم که شرکتی که چک و پولش رو پرداخت نکرده نباید مبلغش خوانده شود به جزء شرکت استیل آذین،سایر شرکت‌های قانونی را طی نکرداند، اما آقایان وارد اهلیت شدند ما گفتیم اگر دولت ارداه‌ای برای واگذاری 2 باشگاه ندارد آنها را واگذار نکند، اما گفتند قصد واگذاری است.
 
هدایتی خاطر نشان کرد: شرکت استیل آذین 35 سال قدمت دارد و من 16 ساله بودم و در هنرستان درس می خواندم که این شرکت را راه‌اندازی شد، من 16سالم بود که کارخانه دار شدم و در دوران دفاع مقدس افتخار پاسداری پیدا کردم و بعد از آن سال 82 دوباره وارد ورزش شدم.
 
وی بیان کرد: با این حال آقایان بحث صلاحیت و استعلام از وزارت و ورزش اطلاعات را بیان کرده و گفتند باید عدم سوء پیشینه هم گرفته شود که در این زمینه‌ها هم مشکلی نداشتم.
 
همین آقایان اعلام کردند که وقتی خبرنگاران رفتند بدهی شما را اعلام می‌کنیم، اما بعد اعلام شد که شرکت استیل آذین بدهی ندارد، بعد گفتند که یکی از سهمامدار‌ان بدهکار است که گفتیم کدام سهامدار بعد معلوم شد پدر یکی از سهامداران بدهکار است که مشخص شد آن فرد پدر من است.
 
هدایتی خاطر نشان کرد: باید طبق قانون بانک مرکزی میزان بدهی من  استعلام می‌شد که آیا شرکت که سهامی عام است، آیا اعضای ان بدهکار هستند یا نه؟ اما بانک مرکزی خودسرانه نامه‌ای نوشته که در آن عنوان شده شنیده‌ایم حسین هدایتی قصد خرید باشگاه پرسپولیس را دارد، به منظور اطلاع  از میزان بدهی جاری آن شرکت در مزایده اعلام می‌شود 131میلیارد و 400 میلیون تومان بدهکار است، اما نکته جالب توجه این است که چرا از بانک مرکزی استعلام نشده و نامه‌ای شبیه شب نامه‌های دهه 60 نوشته شده است.
 
طبق استعلام شرکت استیل آذین ایرانیان نه چک برگشتی دارد و نه بدهی. مگر نباید کارخانه‌دار وام بگیرد؟ این بدهی ‌ها مربوط به من نبود، یک برج در فرمانیه خریدم که مالک سابق آن وام گرفته بود و قرار است تا 30 خرداد هم آن را تسویه کند. کل بدهی جاری من 13 میلیارد و 800 میلیون تومان بود.
 
مالک شرکت استیل آذین بیان کرد: در این جا 3 شرکت وجود دارد، یک شرکت استیل آذین ایرانیان که سهامی خاص است، یک شرکت کشت و صنعت خلیج نایبند و شرکت توسعه صنعت خاور استیل آذین که این شرکت‌ها از نظر حقوقی و قانون تجارت با هم متفاوت است. در نتیجه شرکت استیل آذین ایرانیان برنده مزایده سوم بود که هیچ بدهی بانکی ندارد و قضیه بقیه شرکت‌ها فرق دارد و متعلق به برادرم است.
 
هدایتی در پایان گفت: کل بدهی جاری که من دارم 13 میلیارد و 800 میلیون تومان است که مربوط به بانک اقتصاد نوین است. پسر من احمد هدایتی در تاریخ 22 تیر ماه 1390 و از 4 سال پیش سهامدار استیل آذین شد، من 16ساله بودم که کارخانه داشتم، آیا پسر من نمی‌تواند کارخانه دار باشد؟!

انتهای پیام/
برچسب ها: استیل ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار