رییس هیات تکواندو تهران درخصوص نتایج کسب شده در مسابقات جهانی تکواندو روسیه گفت: کسب نتایج بسیار خوب در بخش بانوان در این مسابقات بسیار امیدوار کننده و رضایت بخش بود.

سهرابی: بانوان باخودباوری دور را از آقایان می‌گیرندجمشید سهرابی‌ رییس هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در مسابقات جهانی روسیه نتایج قابل قبول و خوبی کسب کردیم اما در بخش بانوان افتخار ویژه‌ای نصیب ما شد و این نشان می‌دهد که اگر بانوان کمی خودباوری داشته باشند، به طور حتم می‌توانند نتایجی همچون مردان کسب کنند.

وی ادامه داد: نتایجی که کیمیا علیزاده کسب کرد باعث افتخار ما بود زیرا توانست با راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی برای اولین بار در بخش بانوان، ایران را صاحب مدال جهانی تکواندو کند.

وی گفت: بخش بانوان نیاز به حمایت بیشتری دارد تا راه برای کسب نتایج بهتر و برابر مردان هموار شود که خوشبختانه این مهم دور از دسترس نیست.

قهرمانی زودهنگام تیم ملی تکواندو

سهرابی درباره کسب عنوان قهرمانی زودهنگام ایران در جهان افزود: با وجود آنکه روسیه و کره در این دوره از مسابقات جهانی رقابت سختی با تکواندو ایران داشتند اما خوشبختانه تعداد طلاهای ما بیشتر از آنان شد و تا این مرحله نیز با کسب دو مدال طلا قهرمانی تیم ملی تکواندو قطعی شده است. مسابقات جهانی میدان بزرگ و سختی است اما با این وجود تیم ما نسبت به سایر تیم ها بسیار خوب کار کرد و نتایج رضایت بخشی کسب کرد.

هماهنگی مربیان ایرانی توان ملی‌پوشان را دوچندان کرد

سهرابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مربیان ایرانی تعامل بسیار خوبی با هم دارند و این هماهنگی بین آنان موجب شده تا توان تیم ملی     چند برابر شود و با روحیه مضاعف به میدان مبارزه بروند. به جرات می‌توانم بگویم مربیان ایرانی بهترین مربیان دنیا هستند. این هماهنگی و تعامل در هیچ کادرفنی رشته‌ دیگری مشاهده نشده و این باعث افتخار ورزش کشور ما است.

لیگ استانی برون‌سپاری می‌شود

رییس هیات تکواندو استان تهران درباره لیگ های این هیات گفت: با توجه به اینکه از لحاظ مالی دچار مشکل هستیم ناچاریم تا لیگ استانی را به بخش خصوصی واگذار کنیم زیرا دوست نداریم بخاطر مسائل مالی لیگ را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته در نشست هماهنگی که با روسای هیئت ها و کمیته‌های استان تهران داشتیم علاوه بر مرور عملکرد سال گذشته، تقویم اجرایی امسال را نیز مطرح کردیم و مقرر شد تا در آینده‌ای نزدیک هیات های برتر تهران را معرفی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، رییسی ، هیئت ، مسابقات ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار