اصفهان؛

موفقیت شرکت دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در مسابقات جهانی

شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب 3 مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری‌های کره جنوبی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبه نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شرکت دانش بنیان تیام پارسی پاسارگاد، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق شد 3 مدال طلا از مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری‌های کره جنوبی (WIC 2015)کسب کند.

فناوری‌های سیستم تولید توان هیدروپنوماتیک با شماره ثبت اختراع 84126، پمپ آب بر اساس فناوری خورشیدی-گرمایی با شماره ثبت اختراع 84128 و دیش خورشیدی-هیبریدی (ترکیبی) ساخته این شرکت دانش بنیان حائز مدال طلای این رقابت جهانی شدند.

شرکت دانش بنیان تیام پارسی در حوزه انرژی‌های نو در این دوره از مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری‌های کره جنوبی حضور یافته بود.

این شرکت دانش‌بنیان با ارایه کالا و خدمات به منظور بهره‌برداری از انرژی خورشیدی، منابع آبی و حرارت اتلافی با هدف استفاده بهینه از منابع تجدید پذیر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مشغول به فعالیت است.

مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری‌های کره جنوبی هرساله به صورت آسیایی توسط انجمن مخترعان آسیا و خبرگزاری مخترعان کره جنوبی برگزار می‌شد که این دوره از مسابقات در سال 2015 به صورت جهانی برگزار شده است.  

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.