رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز با اعلام اینکه مدارک بازیکنان خارجی پتروشیمی به موقع تحویل داده شده است ادعای مربی دانشگاه آزاد را رد کرد.

مدارک بازیکنان خارجی پتروشیمی به موقع رسید/ زارع پور آن را از چشم من دور نگه داشتداریوش ضرغام پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص ادعای سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد مبنی بر اینکه حضور بازیکنان خارجی پتروشیمی بندر امام ماهشهر در مرحله پلی آف لیگ قانونی نیست،  بیان کرد: من این موضوع را به طور کامل رد می‌کنم زیرا مسئولان باشگاه پتروشیمی بندر امام قبل از سر رسید زمان نقل و انتقالات بازیکنان یعنی هفته سوم دور برگشت مدارک 2 بازیکن خارجی را ارائه کرده بودند.

وی اذعان داشت: این مدارک به محمد زارع پور رئیس سابق فدراسیونق ارائه شده بود و وی نیز آنها را از چشم من دور نگه داشت به همین دلیل بود که قبل آن از مدارک ارائه شده بی اطلاع مانده بودیم حضور 2 بازیکن خارجی پتروشیمی مطابق با قانون است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز،‌ درباره مسابقات باقی مانده از لیگ بیست و سوم  تصریح کرد: دور برگشت رقابت های پلی آف، با انجام 2 دیدار در تهران و بندر عباس، امروز 30 اردیبهشت پیگیری می‌شود، مرحله فینال هم به صورت رفت و برگشت خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز 12 خرداد برگزار می‌شود.

 لازم به ذکر است: تیم پتروشیمی  بندر امام ماهشهر در مرحله پلی آف بیست و سومین  دوره لیگ تنیس روی میز از یک بازیکن آلمانی به نام توماس کینات و کسینگ از چین در ترکیب خود استفاده کرده است.

انتهای پبام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار