رئیس انجمن دوستی ایران و فلسطین گفت: آنچه در یمن، عراق و سوریه شاهد آن‌ هستیم، چیزی جز جنگ‌های نیابتی به نمایندگی از اسرائیل و آمریکا و با عاملیت عربستان سعودی و دیگر حکومت‌های وابسته منطقه نیست.

سعودی‎ها با جنگ نیابتی علیه کشورهای منطقه اسباب سقوط خود را فراهم می‎کنندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، عصر امروز (سه‌شنبه) در یکصد و یکمین جلسه موسسه پژوهشی و تحقیقاتی ندا با عنوان «من النکبة الی حریة فلسطین» که با حضور اعضای انجمن دوستی ایران و فلسطین و کارشناسان و صاحب نظران برگزار شد، با اشاره به سالروز اشغال فلسطین توسط اسرائیل که در ادبیات معاصر فلسطینی‌ها به روز نکبت (یوم نکبه) موسوم شده است این روز را بدترین روز تاریخ ملت فلسطین معرفی کرد.

وی افزود: آن چه در حال حاضر در غرب آسیا و به خصوص در یمن، عراق و سوریه شاهد آن‌ هستیم، چیزی جز جنگ‌های نیابتی به نمایندگی از اسرائیل و آمریکا و با اقدام و عاملیت عربستان سعودی و دیگر حکومت‌های وابسته در منطقه نیست.

شرقی با محکوم کردن تندروی‌های قدرت‌های طاغوتی در سطح منطقه، رژیم عربستان را یک کپی تمام عیار از رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: رژیم آل سعود با این گونه اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه به زودی سرنوشت مختوم خود یعنی سقوط را مشاهده خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ و همیشگی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین این حمایت‌ها را ارج نهاد و گفت: فلسطینی‌ها خود را مرهون و مدیون این حمایت‌ها می‌دانند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، اشغال ، شرقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار