معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به داروخانه 13 آبان تا هفته دیگر خبر داد.

بدهی تامین اجتماعی به داروخانه 13 آبان تا هفته دیگر پرداخت می شودمحمدعلی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به 8 ماه پرداخت عقب مانده این سازمان در دوره مدیریت جدید به داروخانه 13 آبان اظهار کرد: در سال گذشته تلاش شد تا این پرداخت‌ها به روز شود در واقع در سال گذشته به جای 12 ماه حدود 18 ماه پرداختی داشته‌ایم که بار سنگینی را به سازمان تامین اجتماعی تحمیل کرد.

وی تصریح کرد: شرایط خاص اقتصادی کشور و عدم دریافت بودجه از دولت، پرداختدو برابری عیدی کارکنان و محرومیت از منابع سازمان موجب شد تا در دو ماه ابتدای سال پرداختی سازمان به داروخانه با تاخیر انجام شود.

همتی ادامه داد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی این بودجه را در آذر ماه سال گذشته به طور کامل پرداخت کرده است و روز گذشته نیم دیگر آن پرداخت شده و در هفته دیگر ماه‌های بعدی را پرداخت خواهیم کرد.

معاون درمان در خصوص بدهی سازمان تامین اجتماعی و تاخیر پرداخت بودجه به داروخانه 13 آبان گفت: این شرایط استثنایی در شروع سال اتفاق افتاده است و قطعا برای افزایش اعتبار دفترچه‌ها و برگشت مجدد به شرایط مطلوب با همکاری داروخانه تلاش خواهیم کرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار