معاون بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه‌ نتانیاهو که با حداقل ائتلاف آن هم از تندروترین سیاسیون صهیونیست تشکیل شده، سرنوشتی جز سقوط نخواهد داشت.

"حسین شیخ الاسلام" در گفت‌وگو باخبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه نتانیاهو برای حفظ رژیم صهیونیستی به هر حربه مذبوحانه‎ای متوسل شده است، وی را در عرصه سیاست فردی کاملاً درمانده خواند و گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تنها با تطمیع و تزویر توانست احزاب مخالف را برای تشکیل کابینه با خود همراه سازد وگرنه قطعاً در این کار ناکام می‌ماند.
 
وی افزود: همین کابینه نیز در دقیقه نود و با کمترین میزان ائتلاف بین سیاسیون اسراییل تشکیل شد و بارزترین ویژگی دولت جدید صهیونیستی، تندرو و افراطی بودن آن است.
 
شیخ الاسلام همچنین تصریح کرد: همین ویژگی دولت جدید نتانیاهو را بیش از پیش در سراشیبی سقوط قرار می‌دهد و به نظر می‌رسد این بار، شاهد اضمحلال اسراییل از درون خواهیم بود زیرا اعضای تندروی دولت، برای حذف رقیب به هر کاری اقدام خواهند کرد. 
 
معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سالروز اشغال قدس شریف توسط اسراییل که در ادبیات سیاسی فلسطینیان به "روز نکبت" مشهور شده، این روز را بدترین روز در تاریخ حیات فلسطین اشغالی نامید و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد آزادی قدس از چنگال رژیم دروغین و کودک‌کش صهیونیستی باشیم.
 
انتهای پیام/       
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار