مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ملارد گفت: با توجه به تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده فضای سبز شهری ملارد از مساحت کنونی (22 هکتار) به بیش از 30 هکتار تا پایان سال جاری ارتقا پیدا می‌کند.

ارتقای 30 هکتاری فضای سبز تا پایان سال جاریسیامک علیجانی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش حائز اهمیت فضای سبز شهری در سرزندگی شهر و شهروندان و حفظ سلامت زیست محیطی اظهار کرد: در حال حاضر پیرو بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده فضای سبز شهری ملارد بدون احتساب باغات قریب به 22 هکتار است که با توجه به تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده امید آن داریم تا پایان سال جاری به 30 هکتار ارتقاء یابد که البته این رقم بدون احتساب پارک جنگلی 50 هکتاری قبچاق محاسبه شده است.

وی در ادامه افزود: تعبیه نوار سبز در حاشیه بلوارهای سطح شهر و مرمت پارک‌ها از دیگر طرح‌هایی است که به صورت مستمر در طول سال عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

علیجانی در پایان تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباراتی و مالی که شهرداری ها با آن مواجه هستند به مدد مدیریت خلاقانه مجموعه شورای شهر و شهرداری ملارد اقدامات موثر و سازنده بسیاری عملیاتی شده که به فضل الهی و با توجه به وحدت و همدلی موجود بین مدیران و بدنه مدیریت شهری افق روشنی برای آینده شهر ملارد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.