کیهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حقوقمان به اندازه‌ خرید لوازم ورزشی‌ هم نیست

رکوردار دومیدانی گفت: دریافتی‌های ما حتی پاسخ‌گوی خرید لوازم ورزشی‌مان هم نیست وشرایط را بسیار دشوار کرده است.

حقوقمان به اندازه‌ خرید لوازم ورزشی‌مان هم نیستحسین کیهانی دونده 1500 متر کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران گفت: سطح لیگ دومیدانی بسیار پایین آمده و اوضاع مالی بر روی ورزشکاران فشار بسیاری وارد می‌سازد و شرایط طوری است که پولی که دریافت می‌کنیم حتی جوابگوی خرید لوزام ورزشی ما هم نیست،چند سالی است که من به عضویت باشگاه نفت تهران درآمده‌ام اما بسیاری از ورزشکاران در تیم‌های دیگر به صورت رایگان فعالیت می‌کنند و معتقدم برای رفع این مشکلات اگر در دو میدانی هم مثل سایر رشته‌های ورزشی باشگاه‌ها از ورزشکاران پشتیبانی می‌کردند قطعا بین تیم‌ها هم رقابت بیشتری ایجاد می‌شد.

کیهانی اظهار داشت: صادقانه تاکید می‌کنم در دوره ریاست قبلی فدراسیون تعدادی از دومیدانی کاران به دلیل همین مسائل به مسابقات اعزام نشدند.

دونده 1500 متر ایران در ادامه گفت: در حال حاضر مشغول تمرین در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب هستیم و خدا را شکر آمادگی‌ام نسبت به سال گذشته بهتر شده است و طبق برنامه‌های گذشته تحت نظر روح‌الله محمدی تمرین می‌کنم وتمرینات خوبی را هم تاکنون پشت سر گذاشتم‌ام.

وی افزود: از اردوی تیم ملی راضی هستم و آرامش لازم را نیز دارم و در همین راستا از مهاجر شجاعی ممنونم که من را بسیار خوب درک می‌کند و همچنین از مربی خوبم محمدی که بسیاری از مشکلات خود را با وی درمیان می‌گذارم.

وی در پایان گفت: هدفم شکستن رکورد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک است.

شایان ذکر است ؛ رکوردگیری دو میدانی کاران کشور در شهر رشت و مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار