حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، ضمن اعلام آمادگی وزارت دادگستری در دریافت پیشنهادات در خصوص مسائل مربوط به پیشگیری از وقوع جرم بیان داشت: آمادگی داریم پیشنهادات را در دولت طرح و پیگیری کنیم.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت‌الاسلام ‌مصطفی پورمحمدی دیروز در جلسه شورای قضایی استان آذربایجان شرقی خواستار توجه جدی به امر قضاوت عادلانه شد.

ویبر لزوم دقت و حساسیت در امر قضا تاکید کرد و گفت: شرع و احکام دین ما شأن و اهمیت ویژه‌ای برای امر قضا قائل است و باید سعی کرد این جایگاه مخدوش نشود و بیشترین مسئولیت در این بخش بر عهده مسئولان و قضات است.

وزیر دادگستری گفت: در دولت سعی کرده‌ایم فرهنگ انتقادپذیری را ترویج کنیم چرا که معتقدیم بیان معایب از کتمان آن مفید‌تر است.

وی ضمن اعلام آمادگی وزارت دادگستری در دریافت پیشنهادات در خصوص مسائل مربوط به پیشگیری از وقوع جرم بیان داشت: آمادگی داریم پیشنهادات را در دولت طرح و پیگیری کنیم، همه باید بدانند که در این امر سهیم هستند و هر کسی ‌باید‌ سهم خود را به درستی انجام دهد.

گفتنی است :وزیر دادگستری همزمان با سفر استانی هیات وزیران در حاشیه هفدهمین سفر استانی رييس جمهور به آذربایجان شرقی سفرکرده بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.