معاون رئیس جمهوری گفت: در حوزه کنترل تورم و افزایش توان خرید مردم یک رضایت نسبی میان مردم کشور به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز؛  مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر با اشاره به استقبال پرشور مردم آذربایجان شرقی از رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دولت در زمینه جلب رضایت عمومی و رفاه مردم تلاش می کند و استقبال مردم نشان موفقیت نسبی در این امر است.

سلطانی‌فر به پرونده هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: در 8 سال جنگ تحمیلی دولت و ملت تلاش کردند تا از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن دفاع کنند و هم اکنون نیز دولت در این دوسال همه تلاش خود را کرده است تا منافع ملت و کشورمان ایران را به طور کامل حفظ کند.

وی اظهار داشت: دولت قصد دارد با همکاری و هماهنگی نهادهای دولتی یکی از اولویت‌های اصلی کشور که کنترل تورم است را محقق کند و در حدود دو سال قبل‌ دولت یازدهم توانست تورم 44 درصدی را به 15 درصد کاهش دهد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همه تلاش دولت این است که در حوزه اقتصادی به ثبات برسد که‌ ثبات در حوزه اقتصادی‌ از آن جمله است.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی نتایج مثبت زیادی دارد و به شکوفایی در عرصه فرهنگ نیز  کمک بسزایی می‌کند.

معاون رئیس جمهوری گفت: در حوزه کنترل تورم و افزایش توان خرید مردم یک رضایت نسبی میان مردم کشور به وجود آمده است وتلاش برای ثبات بیشتر در این عرصه صورت می گیرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به جایگاه آذربایجان شرقی درحوزه آثار تاریخی گفت: اهمیت میراث فرهنگی و آثار تاریخی آذربایجان شرقی و شهرستان عجب‌شیر برجسته بوده و می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند.

معاون رئیس جمهور افزود: سازمان میراث فرهنگی تلاش می کند با فراهم آوردن زمینه ها و زیرساخت ها به منظور تسهیل روند انجام پرژه ها با همکاری بخش خصوصی هر چه سریع‌تر مناطق نمونه گردشگری این استان و دیگر استان ها به بهره برداری برسد.

وی‌‌ در ادامه گفت: پروژه‌هایی که طی این سفر  از جمله کلنگ‌زنی هتل 5 ستاره سیمرغ در استان تعریف شده است به طور حتم قبل از پایان دولت یازدهم به بهره برداری مي‌رسد.

وی تصریح کرد: این امر مطالبه رئیس جمهور از معاونان و وزیران است که حتما پروژه های آغاز شده طی دو سال باقی مانده از دولت یازدهم به بهره برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهاي پيام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.