منابع روسی از آماده شدن عربستان سعودی برای آغاز عملیات گسترده زمینی در یمن خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، منابع روسی تاکید کردند؛ "عبدربه منصور هادی،" رئیس جمهور فراری یمن قصد دارد آغاز عملیات زمینی علیه جنبش انصارالله را با حمایت کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان اعلام کند. 

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه گزارش داد: قرار است در چند ساعت آینده عبدربه منصور هادی وارد فرودگاه البدیع در استان حضرموت در جنوب شرق یمن شود. هادی قصد دارد آغاز عملیات گسترده زمینی با حمایت سعودی را با نام «شمیرهای برنده» با هدف پس گرفتن مناطق در کنترل نیروهای انصارالله اعلام کند. 

گزارش‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد کشورهای عضو ائتلاف سعودی به طور گسترده برای این عملیات آماده شده اند تا آغاز آن را در روز اعلام وحدت یمن اعلام کنند. 

بگفته منابع امنیتی و نظامی، منطقه مرزی العبر بین دو کشور شاهد تحرکات گسترده ای است و از چند روز گذشته تجهیزات زیادی به این منطقه برای آغاز عملیات زمینی پیش از گفتگوهای ژنو در بیست و هشتم این ماه در مورد یمن، منتقل شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن
۱۹:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
اینا چاقوی جیبی نیستن چه برسه به شمشیر برنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
این جنگ ناجوانمردانه دارد به جا های شیرنش می رسد . بی غیرت های ائتلاف عربی در مصاف با شیران بی ادعای یمن .
خوب است انقلابیون یمن و مردم غیور این سرزمین اماده گرفتن انتقام خون های ریخته شده زن ها و بچه های بی گناه در حملات گسترده هوائی خلبان های آمریکائی و صهیونیست باشند .
آخرین اخبار