مشاور عالی قرآنی شهرداری منطقه 18 تهران از احداث مرکز تربیت مربی قرآن کریم و نهج البلاغه در منطقه 18 خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران ،محمود غفاری راد که در مراکز قرآنی غرب تهران نقش بسزایی داشت بتازگی به عنوان مشاور عالی قرآنی شهرداری منطقه 18 تهران منسوب شد باخبر شدیم که ایشان به کمک شهرداری منطقه هجده قرار است مرکزی را به عنوان مرکز تربیت مربی قرآن کریم و نهج البلاغه احداث کند با وی تماس گرفتیم تا کمی درباره این پروژه برای ما صحبت کند:
 
وی درباره این پروژه گفت: ابتدا قرار بود یک مرکز به عنوان مرکز تربیت مربی قرآن کریم و نهج البلاغه راه اندازی کنیم به دلایلی قضیه مقدور نشد ولی از زمانی که شهردار جدید آمدند هم بنده را به عنوان مشاور عالی قرآنی شهرداری منطقه هجده منسوب کردند و هم یک قطعه زمینی را برای ما قرار دادند که در آن این مرکز تربیت مربی قرآن کریم و نهج البلاغه را احداث کنیم.

وی اظهارداشت: این مرکز جمعه ساعت 10 صبح با حضور شهردار منطقه هجده تهران کلنگ این مرکز زده شد و تا زمانی که این مرکز ساخته می شود جایی برای ما در نظر گرفته نشده اما همین که این مرکز ساخته شود ما رضایت کامل داریم.
 
مشاور عالی قرانی شهرداری منطقه 18 تهران ادامه داد:ما همین الان هم حدود چهار هزار حافظ قرآن تربیت کردیم و الان حدود صد مربی قرآن هم داریم که سعیمان بر این است که تعداد این مربیان بیشتر از این هم شود.
 
وی درباره سخن مقام معظم رهبری که باید حافظان ما به ده میلیون نفر برسند گفت:زمانی اتفاق می افتد که اونایی که ادعایشان میشود ،جاهایی که در کوچه پس کوچه های تهران برای حفظ قرآن وجود دارد را بدون هیچ انتظاری رسیدگی کنند.

غفاری ادامه داد: نباید نبود بودجه رابهانه کنند یا در قبال کارشون توقع انتظار مالی داشته باشند بلکه باید با اخلاص کارشون را انجام بدهند.

وی افزود: فقط باید مراکز محلی را تقویت کنند ما معلم قرآن داریم همه زندگیش را در این راه داده الان خودش مستاجره ولی در این راه دارد فعالیت می کند به جای اینکه مدام دنبال همایش باشیم باید کار انجام بدیم کمی باید دلمان برای خود قضیه بسوزد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، منطقه18 ، غفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار