در سالی که بنا به فرمايش مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزين شده، رويکرد نوين دولت يازدهم نيز اجتماعی کردن امور مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری حسین احسانی، در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل و بر ضرورت بهره‌گيری حداکثری از ظرفيت‌های بخش‌ دولتی، غيردولتی و مردمی در عملياتی کردن کنترل مواد مخدر و کاهش تهديدهای اين معضل اجتماعی تأکيد کرد و افزود: با توجه به سياست‌های کلی برنامه پنجم توسعه اولويت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 94 با رويکرد اجتماعی از سوی وزير کشور و دبيرکل ستاد در حوزه‌های تخصصی مقابله با عرضه و امور بين‌الملل، فرهنگی و پيشگيری از اعتياد، درمان و کاهش آسيب اعتياد، صيانت اجتماعی و مديريت فرابخشی است.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تاکید براینکه تمام نقشه دشمنان نظام ورود بر عرصه فرهنگی است افزود : دشمن سعی دارد تا با تهاجم فرهنگی کشور ما را به زانو دربیاورد.

وی ادامه داد: بزودی با همکاری کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان همایشی با حضور روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران ، فرهنگیان وسایر اقشار در زمینه فرهنگی کردن مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه های عضو کمیته باید از تمام امکانات به منظور مقابله با این بلای خانمان سوز بسیج شوند اظهارداشت: نقش مساجد و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اجرای طرح‌های پیشگیری از اعتياد مهم است و افراد مسجدی نقشی محوری در پیشگیری از گرايش افراد به مواد مخدر دارند.

وی تاکید کرد: نگرانی در موضوع اعتياد همچنان باقی است اما آگاه سازی مردم نقش بسزايی در كاهش و كنترل اعتياد دارد و قشر جوان ما در خطر است و از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و ارشاد برنامه هایی در نظر گرفته شود تا از طريق مساجد مردم را نسبت به خطرات ناشی از اين آسيب آگاه كنيم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: فرهنگی ، اولویت ، ملت ، همدلی ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.