در این میان سهم استقلال یک خریدار است و به احتمال فراوان بدون رقیب استقلال را تصاحب می کند اما این که آبی های پایتخت لیگ 15 را با سمند در رالی لیگ حضور خواهد داشت.
و اما خودرو سازان چرا استقلال را میخواهند و البته توجیه اقتصادی خرید این باشگاه برای شرکتی که حساب کتاب پولش را خوب می داند چیست؟
ما نمی خواهیم خیلی در بحث اقتصادی این قضیه وارد شویم فقط امیدواریم قیمت خودرو تغییری نکندو سمند به پورشه نرسد!
و اما در مورد تیم پرسپولیس خریداران به عدد 3 رسیدند اما باز هم پای چهار چرخ یک خودرو در میان است و این بار پیکان تصمصیم گرفته با ز در رالی سرعت قرار بگیرد و البته این بار باید موتور تقویت باشد تا خدای ناکرده باز هم به لیگ پا ئین تر سقوط نکنند.
به هر حال ما معتقدیم حالا که پای خورد ها وسط اومد کاش یک تیم هم برای ال نود و تیبا و ریو پیدا کنیم و لیگ ماشینی را برگزار کنیم.
البته واقعا برای ما جای تعجب دارد که درآمد این دو باشگاه آیا کفاف هزینه را می دهد و یا شورای رقابت باید وارد عمل شود و ....
البته موتور قیمت خودرو سازان با این شورا ها خاموش نخواهد شد مخصوصا که اگر صاحب تیم های مردمی مثل استقلال و پرسپولیس باشند.
و اما دو خریدار دیگر پرسپولیس؛ ما به این نتیجه رسیدیم که هر چقدر هم قیمت را بالا ببرند کسی دو ست ندارد آنها مالک پرسپولیس شوند اهلیت یعنی همین......
دور نیست و دیر نیست که در ساعت های آتی مالکان این دو تیم سوئیچ به دست سوار بر خودرو مراد شوند و در این جاده آنقدر گاز بدهند یا به مقصد برسند و یا موتور تعمیر شوند.
اصل 44 و خصوصی سازی بالاخره برای ورزش لحاظ شد و باید دید آیا در این جاده 44 ورزش به مقصد می رسد یا خیر؟
اکبر باقری
انتهای پیام/
نباید تیم پرسپولیس را بدبخت کنه . . .
حاشیه برای هر تیم ایرانی سمه . . . سمه زهر آگین