معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان قطب برنامه فلوشیب مدیریت شبکه بهداشتی ، درمانی غرب کشور انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ علیرضا احمدی گفت: به دنبال اجرای برنامه فلوشیب توسط معاونت امور بهداشتی ، به منظور ارتقای دانش، نگرش و مهارت های مدیریت سلامت شهرستان برنامه تحول نظام سلامت ،روسای شبکه بهداشتی ،درمانی ،روسای مراکز بهداشت شهرستان،معاونین فنی و اجرای معاونت بهداشتی دانشگاهها دوره ای 20 روزه را سپری می کنند .

وی گفت: :این دوره اواخر تیرماه در کرمانشاه با حضور افراد معرفی شده از استانهای غرب کشور برگزار می شود که مبنای اجرای برنامه منطقه ای ، کوریکو لوم کشوری خواهد بود که مباحث ارائه شده در سر فصل بهداشتی موضوعاتی همچون مدیریت سلامت جهت و خانواده ،مدیریت سلامت در بلایا و فوریتها پیشگیری از صدمات و ارتقای ایمنی ،مدیریت سوار سلامت و خود مراقبتی و مدیریت سلامت محیط می باشد که در مجموع در 11 بحث توسط اساتید برجسته کشوری ارائه می شود.

گفتنی است قرار است کرمانشاه به عنوان قطب به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی همدان - کردستان - ایلام و اسدآباد ارائه خدمات نماید.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: کرمانشاه ، قطب ، فلوشیپ ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.