نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونت گفت داعش یک دختر ۲۰ ساله را زنده سوزاند چرا که او از پذیرش خواسته شیطانی و غیرانسانی آنها خودداری کرده بود.

به گزارش  گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از  خبرگزاری مشرق، در ادامه اقدامات غیرانسانی داعش، یک مقام سازمان ملل خبر داد که اعضای این گروه تروریستی دختری را به خاطر اینکه درخواست شیطانی آنها را رد کرده بود،‌ به آتش کشیده‌اند.  
 
«زینب بنگورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونت جنسی در منازعات و درگیری‌ها پس از دیدار با آوارگان ناشی از حملات تروریست‌ها در سوریه و عراق اخبار تکان‌دهنده‌ای از اوج وحشیگری داعش منتشر کرد.
 
به نوشته روزنامه واشنگتن پست، این مقام و گزارشگر ویژه سازمان ملل گفت: «خشونت جنسی استراتژی نهادینه شده داعش و همچنین وحشیگری ضد زنان و دختران بخشی محوری در ایدئولوژی آنها است».
 
در یکی از گزارش‌های منتشرشده او آمده است: «داعش پس از حمله به یکی از روستاها، زنان را از مردان و پسران تفکیک کرد و پسران و مردان 14 سال و بالاتر را اعدام کردند. آن‌ها زنان و مادران را هم جدا و همچنین دختران باکره را از دیگران جدا کردند».
 
او تاکید کرد که در بین تروریست‌های داعش سلسله مراتبی برای انتخاب از میان زنان و دختران اسیر وجود دارد. هر یک از تروریست‌ها حداقل سه تا 4 دختر و زن را به اسارت گرفته و پس از 1 ماه بهره‌کشی جنسی آن‌ها را به بازار بردگان جنسی می‌فروشند.
 
برخی گزارش‌ها حاکی است که در یکی از موارد، دختری 22 بار به عنوان برده جنسی مورد فروش قرار گرفت و در موردی دیگر یکی از «شیوخ» داعش نام خود را روی دستان دختر نگون بخت حکاکی کرد تا به دیگران بگوید او «دارایی»‌اش بوده است.
 
«بانگورا» همچنین افزود: «نیروهای داعش مرتکب تجاوز بردگی جنسی و دیگر اقدامات وحشیانه می‌شوند. در یکی از موارد دختری 20 ساله به خاطر اینکه نپذیرفته بود اقدام جنسی مورد نظر آنها را انجام دهد، زنده زنده سوزانده شد».

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، سوزاند ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۰:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
لعنت به اینا
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
به لعنت خداوند گرفتار شويد,خدايا کجايي,مگر اشک مظلومان را نمي بينى,به اميد روزى که شاهد نابود شدن ,اين گروه تروريستى باشيم,الموت للداعش.مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
یه سوال
شماهایی که نظر دادین به غیر از حرف کاره دیگه ای هم انجام دادین آیا ؟؟!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
لعنت بر این موجودات بد تر از و کثیف تر از حیوان
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بخدا جهنم برای این پست فطرتها کمه هزاران لعنت به داعشو طرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
خدا لعنتشون کنه
United States of America
جواد
۱۱:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بقرآن مجید قسم وقتی ادم اینا رو میخونه جیگرش اتیش میگیره. ناموس اونا ناموس ماهم هس. همه با هم برادریم
Germany
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
لعنت به سگ های جهنمی
خوک های جهنم
شغال های شیطانی
کفتار های جهنم
تف بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مهدی بیا که دلها خون
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۸:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بگذاريد سازمانهاي بين المللي بخواب باشند وبا اين خبر ها آنها رابيدار نكنيد شوراي امنيت غرب نه شوراي امنيت جهاني اين دنيا خوي بربري خود را نشان داد بنابرين بايد خود را تا ميتوانيم قوي و قوي كنيم تا دشمن از اسم ايران به حراس بيفتد مخصوصا" اين اممال مزدور كشور هاي حاشيه خليج فارس . كه هميطور كه به فلسطين خيانت كردند وبه اسرائيل خدمت به ديگر كشورهاي مخالف غرب هم, همين كار را ميكنند تنها بخاطر حفظ تاج و تختشان حاضرند تمام سرزمين ها نابود شوند تنها كاخ وحرم سراي آنها دست نخورده باقي بماند اي بدبختها كه لياقت ابدي جهنم را داريد.
آخرین اخبار