سیصد و بیست و چهارمین جلسه علنی مجلس دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

جلسه علنی بهارستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیصد و بیست و چهارمین جلسه علنی مجلس دقایقی قبل به ریاست "علی لاریجانی" آغاز شد. 

رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی تصریح کرد: از ساعت 8 صبح تاکنون حدود 2 ساعت جلسه غیرعلنی در رابطه با مباحث هسته‌ای با حضور آقایان ظریف وزیر امور خارجه و عراقچی معاون وی داشتیم که توضیحاتی را در این رابطه ارائه کردند.

لاریجانی گفت: نمایندگان مجلس نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: امیدوارم در این تعامل و گفت‌وگوهای دو جانبه مذاکرات به نحو خوب و متینی ادامه پیدا کند و دستاورد مناسبی برای ملت ایران داشته باشد. 

لاریجانی طی سخنان کوتاهی میلاد امام سجاد (ع) را همه نمایندگان مجلس و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین تصریح کرد: سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر که یک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود را نیز تبریک می‌گویم، به همین منظور از امیرپوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش دعوت کردیم تا برای ارائه توضیحاتی درباره آزادسازی خرمشهر در صحن علنی مجلس حضور یابد.

رئیس قوه قانونگذاری همچنین از نفرات اول شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قران کریم در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم و قرائت تقدر کرد. بر این اساس، از آقای دانش نفر اول رشته قرائت قرآن کریم و حجت‌الاسلام رجبی نفر اول رشته حفظ کل قرآن کریم تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، جلسه ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار