مشاور رییس سازمان مدیریت بحران کشور و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان های شمالغرب کشور گفت: موفقیت یک سازمان موفقیت همه سازمان ها را رقم می زند و بر این اساس مدیریت بحران از نگاه بخشی باید تبدیل به نگاه ملی شود، چرا که نیازمند بخش اعظمی از هماهنگی هاست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدمجید جدی شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه امروز بشر با حوادث زیادی زندگی می کند افزود: ایران کشوری است که مخاطرات متعددی را پیش رو دارد.

مشاور رییس سازمان مدیریت بحران و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان های شمالغرب کشور گفت: در خصوص کاهش آسیب پذیری دو فاکتور ما را محدود کرده است که یکی از این فاکتورها زمان و دیگری هزینه است.

جدی اظهارکرد: کاهش بحران ها نیازمند هزینه است و ضمن توجه به مدیریت ریسک و کاهش خطر، شرایط به گونه ای است که باید به مدیریت بحران و آمادگی مقابله با حوادث توجه جدی داشته باشیم.

وی بیان کرد: شناخت وضعیت های اضطراری و مخاطرات و پیامدهای آن ما را به سمت سناریو نویسی سوق می دهد که باید از تجربه ها هم استفاده شود.

جدی اظهارکرد: برنامه سازمان مدیریت بحران ترکیبی از روش های بیان شده برای تمام سطوح مدیریتی در یک بازه زمانی پنج ساله است.

مشاور رییس سازمان مدیریت بحران و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان های شمالغرب کشور گفت: مصوبه شورای عالی مدیریت بحران کشور بر آن است تا با تغییر هر دولت از سال دوم این برنامه پنج ساله در دستور کار قرار گیرد تا چرخه آمادگی در دستور کار دولت ها باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نگاه ، ملی ، مدیریت ، بحران ، جدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار