نگارش کتاب «پهوانی‌های من» به قلم ابراهیم زاهدی مطلق هم‌اکنون به تمام رسیده است.

ابراهیم زاهدی مطلق، نویسنده در خصوص اینکه هم‌اکنون نگارش چه کتاب‌هایی را به اتمام رسانده به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: نگارش کتاب «پهلوان‌های من» به اتمام رسیده است.

وی افزود: این کتاب راوی داستان مردی ضعیف و ناتوان بوده که به دلیل ناتوانی خود در جامعه تحت فشار است و آروزی داشتن فرزندی گردن کلفت را در سر می‌پروراند اما فرزند این مرد پسری ضعیف‌الچثه است و بر خلاف خواسته‌ی پدر در مسیری دیگر قوی می‌شود و در نهایت پدر را سر بلند می‌کند.

این نویسنده اظهار داشت: مجموعه‌ی درگیری انسان و حشرات موذی همچون پشه‌ها موضوع کتاب دیگر از من بده که در دل آن‌پشه‌ای که در کی گلدان مخفی شده متوجه می‌شود که قرار است خوابگاه دانشگاهی محل اسکان او را سمپاشی کنند.

زاهدی مطلق ادامه داد‌: این پشه خبر سمپاشی خوابگاه دانشجویی را به همه‌ی پشه‌ها می‌دهد و آن‌ها نیز برای نجات جان خود تصمیم به درگیری با انسان‌ها می‌گیرند.

وی تصریح کرد: درگیری میان پشه‌ها و انسان در پایان این کتاب از خوابگاه به شهر و جامعه سرایت کرده و همه‌ی انسان‌ها درگیر می‌کند.

این نویسنده افزود: سومین کتاب من که هنوز عنوان مشخصی برای آن تعیین نشده به روایت داستان انقلاب از دهه‌ی 30 تا 50 پرداخته و حکایتگر خاطرات زن و شوهری از روزهای انقلاب است.

زاهدی مطلق گفت: این کتاب روایت بزرگترین اتفاق تاریخی و معاصر کشورمان و در بستر آن گذشته‌ی نسل اول انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: من هنوز تصمیمی به سپردن کتاب‌هایم به دست ناشر نگرفته‌ام چون به نظرم کتاب باید بماند، جای بیفتد و پس از لعاب گرفتن به دست ناشر سپرده شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار