فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: سوم خرداد روز عزت رزمندگان است، و همه باید در کنار هم برای بالا‌بردن توان رزمی و دینی کشور تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده با اشاره به این که سوم خرداد روز عزت رزمندگان است، گفت: همه باید در کنار هم برای بالا‌بردن توان رزمی و دینی کشور تلاش کنیم .

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر یک کار بسیار فوق‌العاده بود که دشمنان این نظام باید به تاریخ کشور ایران توجه داشته باشند و بدانند که اگر گزینه نظامی بر علیه ایران را مطرح می‌کنند، ملت ایران نیز گزینه‌هایی مانند ولایت‌مداری، اخلاص و ایثار را بر روی میز دارند و نشان می‌دهند که بعد از گذشت چندین سال از جنگ هنوز هم برای دفاع از ملت و نظام آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل در ادامه بیان کرد: مردم را از خود دانستن و خود را از مردم دانستن حرف اول و آخر نظام است و مردم ایران با الگو گرفتن از تاسوعا و عاشورا در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: در صورت وجود بحران با تمام قوا در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم و هر تهدید کننده‌ای را از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.