معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: ادغام وزارت تربیت بدنی با سازمان جوانان به دغدغه‌های جوانان در جامعه ضربه زد و ادغام مبارکی نبود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ قدیری در نشست خبری تشریح برنامه های هفته جوان افزود: مقوله جوانان مستقل از ورزش است اما در تلاش هستیم تا برنامه‌های ستادی را با رویکرد نشاط آفرینی در بین جوانان تداوم بخشیم.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی ورزشی هفته جوان امسال با توجه به مشارکت همه جانبه دستگاه‌های دولتی بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: کمیته‌های آموزشی، فرهنگی، نشست‌های تخصصی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، سیاحتی و دینی- مذهبی نیز برای برگزاری مراسمات هفته جوان تشکیل شده است.

قدیری گفت: اجرای ورزش باستانی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش کوهپیمایی فرزندان شاهد و ایثارگر، مسابقات فوتسال جام پسران، کانون اصلاح و تربیت، جشنواره فرهنگی و ورزشی، اجرای ورزش صبحگاهی در پارک‌های استان، کارگاه‌های کتاب‌خوانی، مشاوره‌های پیش از ازدواج، نمایشگاه‌های جوان و دفاع مقدس و موضوعات مرتبط با جوانان از سایر برنامه‌های این ستاد در هفته جوان می‌باشد.

وی با اشاره به نامگذاری ایام هفته جوان خاطر نشان کرد: 7 خرداد به عنوان اولین روز جوان به نام جوان، فرهنگ، ایثار و کرامت انسانی، 8 خرداد به نام همدلی و همزبانی جوانان و دولت، 9 خرداد میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)، روز جوان، خانواده و جمعیت، 10 خرداد جوان، توسعه و سرمایه ملی، 11 خرداد با نام جوان، تندرستی، شادابی و نشاط، 12 خرداد با نام مشارکت، سرمایه اجتماعی و دیپلماسی جوانان و 13 خرداد با نام جوان، ولایت مداری و انتظار نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.