دبیر شورای نگهبان:

خدمت به مردم ذخيره آخرت

آیت الله جنتی در دیدار با استاندار مازندران گفت: در فعاليتهای اداری خود به محرومين و خانواده هاي شهدا و ايثارگران هم توجه كنيد و بدانيد خدمت به مردم ذخيره آخرت است.

خدمت به مردم ذخيره آخرتبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،  آیت الله جنتی ضرورت خدمت به مردم را يادآور شد و افزود: با مردم باشيد و خالصانه خدمت كنيد و مشكلات مردم هم بايد به دست امثال شما رفع شود.

به گفته دبير شوراي نگهبان بايد در استان به گونه اي هماهنگ شود تا از همه ظرفيتها براي حل مشكل اشتغال استفاده است هر چند به راحتی ممكن نيست.

آیت الله جنتی با تبريک سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر افزود: مردم ما به امام خود عشق می ورزيدند و حكومت الهی و ولايی حكومت عاشق و معشوق است و حماسه خرمشهر و شكستن حصر آبادان با فرمان امام و به عشق امام انجام شد.

استاندار مازندران هم گزارشی از فعاليتها و اقدامات انجام شده در استان ارائه کرد و گفت: در سايه همدلی و همزبانی ائمه جمعه و جماعات و مسئولين در استان فضاي خوبی براي كار و تلاش در استان فراهم شده است.

فلاح جلودار افزود: رويكرد ما از ابتدای حضور در استان بهره گيری از تمامی ظرفيت ها و نيروهای توانمند و دلسوز نظام بوده است.

وی با اشاره به برقراری امنيت برای سرمايه گذاران در استان یادآور شد: راه برون رفت از مشكلات استان به ويژه حل مشكل اشتغال بهره گيری از ظرفيت بخش خصوصی است كه اميدواريم در اين زمينه اقدامات خوبی را شاهد باشيم.به گفته استاندار مازندران ؛ مازندران از نظر ظرفيت ها و پتانسيلهای خدادادی بی نظير است ولی اين ظرفيت ها تا كنون به خوبی استفاده نشده است و از نعمت جنگل و دريا برای توسعه استان به خوبی بهره نبرده ايم.
 

انتهای پیام/ ا

 
 
برچسب ها: خدمت ، مردم ، ذخیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.