رئيس پليس آگاهي استان كرمان گفت: فردي كه خود را پزشك جا زده بود و در محيطي غير بهداشتي طبابت غيرقانوني انجام مي داد، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "حسن پور" با اعلام خبر بازداشت متهمي پزشك نما كه در يكي از محله هاي جنوب شهر كرمان اقدام به طبابت و انجام كار هاي غير قانوني مي كرد، گفت: اين بهيار سال 1369 به دلايل مختلفي از كار بر كنار شده و پس از آن اتفاق تا كنون به صورت مخفي در حال فعاليت پنهاني بوده است.

سرهنگ حسن پور درمان مجروحان نزاع هاي خياباني و مداواي اشرار را يكي از چندين جرم اين مجرم سالخورده عنوان كرد و افزود: ختنه كودكان، سوراخ كردن گوش، معاينات عمومي و چندين و چند عمل ديگر بدون رعايت اصول بهداشتي و پزشكي در مكان مذكور انجام مي شده است و اين مجرم جان هزاران نفر را در اين مدت به خطر انداخته است.

وي در مورد دستگيري ديگر همكاران اين فرد نيز چنين گفت: او در اعترافات خود همكاري با فرد ديگري را رد كرده اما اين مساله بعيد به نظر مي رسد.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان کرد: در هنگام دستگيري وي محل طبابت پلمپ، دارو هايي كه عمدتا تاريخ گذشته بودند ضبط و از محل ابزار متعدد انجام عمل هاي پزشكي كشف شد.

حسن پور با بيان اين مساله كه پرونده علاوه بر شاكي خصوصی شاكي دولتي نيز دارد، تاكيد كرد: همشهريان چنانچه از فرد مذكور شكايتي دارند با مراجعه به پليس آگاهي شكايت خود را ثبت كنند و پليس را در جريان جزئيات بيشتر ماجرا قرار دهند./

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.