تیم فوتبال زیر 11 سال آکادمی کیا که در تورنمنت بین‌المللی کوردیال کاپ اتریش شرکت کرده بود توانست عنوان نایب قهرمانی را از ان خود کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال آکادمی کیا در مسابقات بین‌المللی کوردیال کاپ اتریش نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و باعث شگفتی همگان شد.

شاگردان مهدوی‌کیا در اخرین بازی خود با تساوی مقابل تیم مونیخ 1860 در طول وقت‌های قانونی این دیدار شایستگی خود را به رخ حریف کشید اما درنهایت حریف آلمانی در ضربات پنالتی موفق به شکست آکادمی کیا شد و عنوان قهرمانی مسابقات کوردیال کاپ را از آن خود کند.

اما نکته حائز اهمیت این است که يادگار رستمی از تیم کیا با ١٤ گل زده آقای گل و بهترين بازيكن جام لقب گرفت و مورد توجه حاضران در این تورنمنت بین‌المللی قرار گرفت، چرا که بازیکنان مطرح فوتبال جهان در زمانی که سن کمتری داشتند این عنوان را بدست اوردند.

بازیکنانی نظیر توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ، که آقای گل جام‌جهانی 2010 شد و هم‌تیمی خدیرا در تیم ملی آلمان، دیوید آلابا بازیکن تیم ملی اتریش و یکی از ستاره‌های مهم بایرن‌مونیخ در فصل 13-2012 که همراه این تیم سه گانه گرفت و متیو کواچیچ مهمترین ستاره این روزهای اینترمیلان ایتالیا که تیم‌های مهمی مثل رئال مادرید به دنبال جذب او هستند، در این لیست حضور دارند.

امیدواریم که این بزرگ مردان کوچک مورد حمایت‌های لازمه قرار گرفته و به درستی و در جهت پیشرفت سطح کیفی فوتبال کشورمان استفاده شوند تا بیشتر از پیش شاهد درخشش نام کشور عزیزمان ایران باشیم.

یک ایرانی رقیب توماس مولر می‌شود + عکس

یک ایرانی رقیب توماس مولر می‌شود + عکس

یک ایرانی رقیب توماس مولر می‌شود + عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار