نیروهای هوادار منصور هادی کنترل شماری از پایگاه های نظامی شهر ضالع را به دست گرفتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره، شبه نظامیان هوادار منصور هادی توانستند کنترل شماری از پایگاه های نظامی شهر ضالع را به دست بگیرند.
نیروهای هوادار منصور هادی توانستند پادگان لشکر 33 زرهی ارتش را در مرکز شهر ضالع به تصرف خود در آورند. شبه نظامیان هوادار منصور هادی همچنین بر شماری دیگر از پایگاه های نظامی تحت کنترل نیروهای انصارالله در این شهر مسلط شدند. در حمله شبه نظامیان هوادار منصور هادی به مدرسه ای در ضالع، 7 نفر از نیروهای انصارالله شهید و 4 نفر زخمی شدند.

در تعز نیز خبرها از درگیری های شدید نیروهای انصارالله و هواداران منصور هادی در برخی مناطق این شهر حکایت دارد. در عدن نیز ائتلاف سعودی پایگاه های انصارالله را در شمال این شهر بمباران کرد. جنگنده های سعودی همچنین پل ارتباطی شهر تعز و کوه صبر در استان تعز را بمباران کردند که در پی آن 9 نفر شهید شدند.

از سوی دیگر در گفتگوی تلفنی منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن با "توبیاس الوود،" وزیر مشاور در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در دولت انگلیس دو طرف آخرین تحولات منطقه و بحران یمن را بررسی کردند. رئیس جمهور فراری یمن در این گفتگو بر نقش مثبت انگلیس در قبال بحران یمن تأکید کرد. الوود نیز بر ایستادن انگلیس در کنار ملت یمن و حمایت از منصور هادی تأکید کرد.

 در همین حال پایگاه اینترنتی "حصاد الیوم "در خبری اعلام کرد: پایگاههای نظامی عربستان سعودی در معرض حملات موشکی از طرف یمن قرار دارد. 

بر اثر اصابت موشکهایی از یمن به پایگاه خمیس مشیط سه هواپیمای سعودی منهدم شده است. همچنین پایگاه نظامی امبیسی از بین رفته و چهار خودروی زرهی عربستان سعودی نیز منهدم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار