ultracopier نرم افزاری کاربردی برای افزایش سرعت انتقال است. به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت انتقال ها، آنها را با سرعت بیشتری انجام داد. این نرم افزار کاملا رایگان است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،حتما می دانید که انتقال فایل های با حجم بسیار بالا در کامپیوتر پروسه ای بسیار وقت گیر است،زیرا در کامپیوتر بخش کمی از منابع سیستم در اختیار عملیات کپی و جا به جایی قرار می گیرد.

ultracopier  یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه ی افزایش سرعت کپی در رایانه می باشد،این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های جدید خود سرعت کپی در سیستم را افزایش خواهد داد.




super copier



این برنامه ی مفید هنگامی که شما نیاز به کپی یا Move کردن فایل های حجیم داشته باشید و یا در مواردی که اعمال Copy و Cut ویندوز پاسخگوی نیاز شما نیست به کمک شما می آید.

برای شروع کار کافی است فایل مورد نظر را Drag & Drop کرده و مکان مقصد را انتخاب کنید.این نرم افزار هنگام به پایان رسیدن پروسه به شما هشدار می دهد اما زمان صرف شده برای انجام این امر را نمایش نمی دهد.

همچنین عمل در حال انجام را می توانید از بخش Thread List پیگیری نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را بصورت کاملا رایگان از لینک زیر دانلود کنید.


 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

افزایش سرعت کپی افزایش سرعت کپی


 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود



 • حجم: 6.35مگابایت
 • نسخه: 1.2.0.4

 • اجرا در: سیستم عامل ویندوزی
 • امتیاز:



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي بختياري
۰۰:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
باسلام لطفا وقتي نرم افزاري را جهت استفاده
ما دراينجا قرار ميدهيد نوع ويندوز 32بيت و64بيت
آن را مشخص فرمائيد تا ما بعدازدانلود ونصب
آن بامشكل مواجه نشويم مثل همين نرم افزار
آلتراكپي كه مربوط به 64بيت ميباشد ودر ويندوز
32بيت كارنميكند باتشكر
آخرین اخبار