سفیر فدراسیون روسیه در ایران گفت: با حضور هیات ایرانی در همایش اوراسیایی زن، روابط ایران و روسیه بیش از پیش مستحکم می‎شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "شهیندخت مولاوردی" معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در دیدار سفیر روسیه در تهران گفت: به نظر می‎رسد موضوعات و محورهایی که دراین همایش مورد بحث قرار می‎گیرد چالش های مشترک زنان جهان است که در پایان همایش هم قرار است بیانیه مشترکی صادر شود و نکات مورد تفاهم و اشتراک شرکت کنندگان اعلام شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم افرادی برای شرکت در این همایش اعزام خواهند شد، اظهار داشت: با برقرار شدن تعامل موثر و سازنده دولت یازدهم با جهان، امیدواریم این تعامل در حوزه زنان و خانواده نیز بیش از پیش گسترش یابد تا با بهره گیری مناسب از دیپلماسی زنان، قدم های مثمرثمری برای حل چالش ها و معضلات جهانی برداشته شود.

لوان جاگاریان سفیر فدراسیون روسیه در ایران نیز با تاکید بر گسترش روابط میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، اظهار امیدواری کرد: با حضور هیات ایرانی در همایش اوراسیایی زن، این روابط بیش از پیش مستحکم شود.

گفتنی است همایش اوراسیایی زن ۲۴ الی ۲۵ سپتامبر۲۰۱۵ (۲ الی۳ مهر ماه۱۳۹۴) در شهر سنت پترزبورگ روسیه با هدف نقش مهم و سازنده زنان در زندگی سیاسی و اقتصادی کشورها و سازمانهای بین‌المللی و در چارچوب موضوعاتی مانند زنان و توسعه پایدار، زنان در اقتصاد، زنان و استراتژی جهان ،حفظ سلامت افراد و ماموریت زنان در جهان معاصر؛ امور خیریه و طرح های انساندوستانه، برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار