این روزها ساختار نرم افزاری اپلیکیشن های رایگان با پرداخت درون برنامه ای و یا "فریمیوم – freemium" که پس از مدتی،از شما می خواهند تا برای ادامه ی استفاده ی از خود از سرویس،مبلغی را پرداخت نمایید،بسیار موفق بوده اند.بازی محبوب کمپانی Supercell نیز به نام Clash of Clans گواهی بر همین مسئله است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛بازی یاد شده توانسته در فروشگاه نرم افزاری Google Play به موفقیت های زیادی دست پیدا کند که این موفقیت در اپ استور اپل نیز چندان متفاوت نیست.

کمپانی Supercell روزانه ۵ میلیون دلار از Clash Of Clans درآمد دارد

بازیکنان زیادی در این اپلیکیشن فراپلتفرمی مشغول وقت گذراندن می شوند و از طرفی برای ارتقای سطح بازی خود نیز،خرید های درون برنامه ای زیادی انجام می دهند.Clash of Clans در سال ۲۰۱۲ روانه موبایل ها شد و نمی توان صرفا از لغت "محبوب"برای وصفش استفاده کرد.

بازی یاد شده توانست در مدت کمی چارت های زیادی را فتح کرده و در قله بایستد.در پایان سال ۲۰۱۲، Clash of Clans توانست برای کمپانی Supercell درآمدی ۱۰۱ میلیون دلاری رقم زند.صرفا پس از یک سال و در انتهای سال ۲۰۱۳،درآمد به ۸۹۲ میلیون دلار رسید که در اصل ۷۹۱ میلیون دلار افزایش را نشانگر بود.

البته زمانی که میزان محبوبیت این بازی را در سراسر جهان مورد توجه قرار دهید،متوجه خواهید شد که درآمدها،منطقی بوده اند.کمپانی Supercell در ابتدای سال جاری،درآمد خود را در سال ۲۰۱۴ اعلام نمود که رقمی برابر با ۱.۸ میلیارد دلار می شد.

با نگاهی ساده تر می توان گفت که کمپانی یاد شده از بازی Clash of Clans در سال ۲۰۱۴،توانسته درآمدی ۵ میلیون دلاری در هر روز داشته باشد. هرچند بازی مذکور تنها ساخته ی کمپانی یاد شده نیست اما قطعا می توان گفت پرطرفدار و سودآورترین آنهاست. از طرف دیگر انتظار می رود در سال ۲۰۱۵ نیز این ارتقا درآمد به شکلی که قبلا نیز وجود داشته، رخ دهد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.