فرنگی کار وزن 75 کیلو گرم تیم کشتی بیمه رازی تهران گفت:حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی برای من حکم یک تمرین مسابقه ای خوب را داشت تا برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به خوبی آماده شوم.

پیام بویری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنزی که باید طلا می شد با توجه به تعهد و قراردادی که با تیم بیمه رازی داشتم در فصل نخست مسابقات لیگ باشگاه های کشور برای این تیم به میدان رفتم که خوشبختانه حضور در این میدان برای من بسیار مفید بود.

وی درباره این که حضور در چندین مسابقه او را از شرایط آرمانی برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دور نخواهد کرد گفت:نه اصلاً این طور نیست،اتفاقاً حضور در مسابقات لیگ با توجه به ارفاق وزن خوبی که داشت برای من یک تمرین مسابقه ای بسیار مطلوب بود تا خودم را در وضعیت آمادگی ایده آل جهت شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نگه دارم .

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون ادامه داد:خوشبختانه در حال حاضر هم از نظر فنی و هم بدنی در شرایط قابل قبولی هستم و حتی مصدومیت جزئی هم که داشتم برطرف شده و برای حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی هیچ مشکلی ندارم.

بویری در پاسخ به این سوال که فکر می کند چقدر شانس ملی پوش شدن در مسابقات جهانی را خواهد داشت گفت:من یک کشتی گیر هستم و وظیفه ام مبارزه روی تشک مسابقه است،در این چند ماهه تمرینات بسیارمنظم و مفیدی را انجام دادم و همانطور که بارها گفتم هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2015 لاس وگاس است حالا این که چقدر شانس داشته باشم به این مهم برسم بستگی به شرایط و روز مسابقه دارد اما چیزی که مسلم است این که برای موفقیت از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهم کرد و در نهایت هر کسی از سایرین بهتر باشد به حقش خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار