طرح تبلت های جدید سامسونگ،با عنوان"فبلت"با قابلیت اجرای برنامه های منحصر به PC بنام Surface Pro مایکروسافت در حال اجراست.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛در سال 2014 خبرهایی در مورد آیپد جدید اپل با حق ثبت اختراع مایکروسافت در یک شرکت کره ای به گوش می خورد که قرار بود طراحی شود.اکنون سامسونگ در حال طراحی این محصول برای کاربران تجاری است.


فبلت/تبلت های ترکیبی سامسونگ

سامسونگ با استفاده از نرم افزار های مایکروسافت و بهره گیری از امنیت بلک بری و نیز پلت فرم های Knox این محصول جدید را وارد بازار می کند.تصاویر این محصول نشان می دهد که فبلت های جدید مثل لپ های قدیمی دارای یک صفحه کلید و صفحه نمایش بوده با این تفاوت که عملکرد آن از طریق قدرت پردازش فبلت های سبک تعبیه شده در ان قابل اجراست.


فبلت/تبلت های ترکیبی سامسونگ

قبل از آن موتورولا چنین محصولی را با نام لپ داک کار کرده بود ولی در آن زمان اولین گوشی های دو هسته ای با حجم بالای آن برای بسیاری از افراد جا نیفتاده بود و به نظر مقرون به صرفه نمی آمد.



فبلت/تبلت های ترکیبی سامسونگ

این فبلت ها با دو سیستم عامل اندروید و ویندوز 10 به ترتیب برای کاربرد های تلفن همراه و کاربردهای PC مورد استفاده قرار خواهند گرفت.این فبلت ها دارای دو صفحه نمایش بزرگ و کوچک هستند که می توان از طریق صفحه نمایش کوچک صفحه بزرگتر را کنترل کرد.


گزارش : محمد الماسی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار