پدر شهیدان درخشان در تبریز در دیدار با معاون رئیس جمهور دعای خود برای دولتمردان نظام را مشروط به لیاقت استحقاق خود برای استجابت دعا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،  الهام امین زاده، معاون حقوقی رییس‌ جمهور دیشب با  حضور در منزل شهیدان محمدعلی و محمدتقی اکبرنژاد درخشان ضمن گفتگو با خانواده این شهیدان، از ایثارگری‌های آنان تجلیل و قدردانی کرد.

پدر شهیدان درخشان نیز در این دیدار با دعای خیر برای هیئت دولت آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید نمود و درخواست خود از دولت را خدمت رسانی به مردم بیان نمود.

پدر شهیدان درخشان دعای خود برای دولتمردان نظام را مشروط به لیاقت استحقاق خود برای استجابت دعا اعلام کرد و گفت: این شهدا برای خدمت به اسلام و انقلاب به جبهه ها رفتند و خواست ما نیز همین است.

شهید محمدعلی اکبرنژاد درخشان در بهمن سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ به درجه شهادت نایل آمد، ‌همچنین شهید محمدتقی اکبرنژاد در اسفند ۶۶ در منطقه عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

معاون حقوقی رییس جمهوربا اهدای لوحیبه خانواده شهیدان درخشان و جانباز حبیبه کارزار از انان تجلیل نمود.

امین زاده در ادامه دیدار با ایثارگراندر منزل جانباز خانم حبیبه کارزار، در فضایی صمیمی و معنوی با این جانباز گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

ویدعای خیر خانواده شاهد و جانباز را موجب موفقیت دولت و نظام در مراحل مختلف خدمت رسانی دانست.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان چشم و چراغ کشور هستند، گفت: دعای خیر شما پشتوانه محکمی برای خدمت‌رسانی دولتمردان به مردم ایران می‌باشد.

معاون حقوقی رییس‌ جمهو،ربا اشاره به جنایات صدام و رژیم بعثی بر علیه ملت ایران تاکید کرد: در حال حاضر نیزگروه‌های تروریستی همانند رژیم بعثی جنایات متعددی را مرتکب می شوند و مردم مسلمان در یمن و افغانستان و عراق و سوریه با این جنایات هر روز شهید یا جانباز می شوند.
 

صمدیان مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان شرقی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت جانبازان استان خاطر نشان کرد: از این تعداد289 نفر از بانواناستان به مقام جانبازی رسیده اند و این امر نشان از همراهی تمام جامعه در دفاع از کشور دارد.

انتهای پیام/س

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.