استاندار گیلان در نشست ستاد تنظيم بازارگفت: با هرگونه افزايش بي ضابطه ي نرخ کالا و خدمات برخورد جدي می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ،محمد علی نجفی بابیان اینکه پارسال 22 هزار و 713 پرونده تخلف صنفی درتعزيرات حکومتی گیلان تشکيل و رسيدگي شد افزود : 18 هزار و 810 مورد ازاین پرونده ها در حوزه ي کالا و خدمات ، 2 هزار و 818 پرونده در حوزه بهداشت و درمان و هزار و 85 پرونده هم در حوزه ي قاچاق کالا و ارز بود.

وی در ادامه با اشاره به پراکنش مناسب جغرافيايي جايگاه هاي عرضه ي سوخت گاز طبیعی در گیلان و دوگانه سوز بودن خودروهاي حمل و نقل عمومي گفت: دستگاههاي نظارتي ، انتظامي و امنيتي بايد با سودجوياني که با استناد به تک نرخي شدن بنزين ، نرخ کرايه هاي درون و برون شهري را افزايش داده اند يا مي دهند جدي برخورد کنند.

رييس ستاد تنظيم بازار گیلان با اشاره به درپيش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد : کالاهاي اساسي و ارزاق عمومي به اندازه ي کافي ذخيره شده است و براي تامين اين اقلام هيچ مشکلي وجود ندارد.

محمدعلي نجفي افزود : امسال هم مانند سال هاي قبل در آستانه ي ماه مبارک رمضان با برپايي نمايشگاه های ضيافت اقلام مورد نياز مردم با کيفيت و قيمت مناسب در اختيارشان قرار مي گيرد.

معاون برنامه ريزي سازمان جهاد کشاورزي گيلان نیز با اشاره به توليد مرغ در گیلان 10 درصد بيشتر از نياز بازار است گفت: براي توليد کافي مرغ درمرغداری ها استان 5 ميليون قطعه جوجه ريزي شده و هزار و 800 تن مرغ منجمد هم ذخیره و براي توزيع آماده است.

جعفر هاشمي گفت: آماده ایم در نمايشگاه طرح ضيافت مرغ گرم 2 تا 3هزار ريال ارزانتر از نرخ مصوب عرضه شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.