فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: آزاد سازی اراضی ملی در شمیرانات بدون وقفه انجام خواهد شد چرا که آزاد سازی اراضی ملی طبق فرمایشات ارزشی مقام معظم رهبری به شکل کامل باید اجراشود .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز درشهرستان شمیرانات گفت: ساخت و ساز خارج از مدار قانون پدیده ای انحصاری برای استان تهران نیست بلکه در کل کشور این پدیده تخریبی سایه انداخته است .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد : ویلاسازی و رستوران سازی، سرگل اینگونه اقدامات مخرب در حوزه عمرانی در مناطق مختلف استان تهران است و شمیرانات نیز در گذشته از این قائده مستثناء نبوده است .

خان محمدی با تاکید بر اینکه آزاد سازی اراضی ملی در شمیرانات بدون وقفه انجام خواهد شد ، اضافه کرد : آزاد سازی اراضی ملی طبق فرمایشات ارزشی مقام معظم رهبری به شکل کامل باید اجراشود .

فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه روستاها نیز باید در حصاری امن و دور از دسترس متخلفین قرار بگیرد، اظهار داشت : بیشتر ساخت و ساز های غیر مجاز به دور از نظارت ها در گذشته در دامان این منطقه و سایر مناطق تهران شکل گرفته است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.